علیپور که حتی فرصت هت‌‌تریک مقابل استقلال خوزستان را هم داشت، جدا از صحبت در مورد پیروزی باارزش خارج از خانه‌شان، حرف‌های بسیار امیدوار‌کننده‌ای درخصوص دیدار حساس مقابل الهلال زد.

*چطور بعد از کسب چند نتیجه ضعیف در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به یک‌باره مقابل استقلال خوزستان شروعی توفانی داشتید؟

بعد از کسب نتایج قبلی هم‌قسم شده بودیم که پیروز شویم، به همین دلیل بازیکنان‌مان با انگیزه بسیار بالایی کارشان را آغاز کردند و نمایش بسیار خوبی را ارائه دادند. در چند روز قبل تمرینات بسیار خوب و بدنسازی عالی را سپری کرده بودیم به همین دلیل واقعاً با روحیه بالا وارد بازی شدیم و شروع توفانی‌مان باعث شد تا سه گل بزنیم. ما بازیکنان با یکدیگر صحبت‌ کرده بودیم که به گذشته برنگردیم.

*چرا بعد از آنکه دو گل زدی، فرصت هت‌تریک را از دست دادی؟

بله، فرصت هت‌تریک در این بازی را داشتم اما یک جا فرصت شوتم گل نشد اما از این موضوع ناراحت نیستم چون تیمم پیروز شد و من هم به لحاظ  گلزنی در شرایط خوبی قرار گرفتم.

*چرا در دقایقی از بازی با وجود یک بازیکن بیشتر تحت فشار استقلال خوزستان قرار داشتید؟!

بالاخره تیم میزبان در زمین خودش بازی می‌کرد و نتیجه را باخته بود به همین دلیل آنها در دقایقی از بازی، انتحاری کار کردند و تمام سعی خودشان را هم انجام دادند. این مسئله در مقطعی ما را محتاط کرد.

*چرا پنالتی را خودت نزدی و آن را به منشا سپردی؟

منشا پنالتی‌زن خوبی است. در آن صحنه هم من و بقیه بازیکنان دوست داشتیم پنالتی را گادوین منشا بزند که البته او زد و گل نشد؛ اتفاقی که ممکن است برای هر بازیکنی رخ بدهد.

*تیم استقلال خوزستان را به لحاظ فنی چگونه ارزیابی کردی؟

استقلال خوزستان تیم خوب و قابل احترامی بود، بازیکنان این تیم همه تلاش‌شان را مقابل تیم ما انجام دادند اما زورشان به ما نرسید.

*در لحظه‌ای از دیدارتان با استقلال خوزستان بازی متوقف شد و...

متأسفانه عده‌ای از طرفداران تیم میزبان به سمت بازیکنان ما سنگ پرتاب کردند به همین دلیل بازی برای لحظاتی قطع شد اما دوباره با دستور داور بازی ادامه پیدا کرد. متأسفانه سنگ زدن و فحاشی در استادیوم‌ها عادی شده و ما بدون توجه به این مسائل کار خودمان را انجام می‌دهیم.

*از لیگ برتر جدا شویم، در لیگ قهرمانان آسیا قادر به برگرداندن نتیجه 4 بر صفر مقابل الهلال هستید؟

باور کنید اگر قرار به این باشد که پیروز نشویم اصلاً به عمان نمی‌رویم. حتماً به این فکر می‌کنیم که 6 گل به الهلال بزنیم و با این نیت به عمان می‌رویم که صعود کنیم.

*اما پیروزی و جبران ۴ گل خورده رؤیاپردازانه به نظر می‌رسد!

هیچ چیزی در فوتبال رؤیاپردازانه نیست. همه دیدند که بارسا و چند تیم دیگر موفق شدند باخت‌های پرگل مقابل حریفان‌شان را در دیدار برگشت جبران کنند، پس ما هم می‌توانیم ۴ گل خورده را در مسقط تلافی کنیم و پیروز شویم و ان‌شاءا... به فینال صعود کنیم.

*حرف آخر...

از قول من بنویسید خدا کند کام‌بک خوبی داشته باشیم و دوباره برگردیم، هواداران‌مان مطمئن باشند ذره‌ای برای پیروزی و موفقیت کم نخواهیم گذاشت و همه تلاش‌مان را انجام خواهیم داد تا پیروز شویم.