وبسایت نود: تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم رقابت های لیگ برتر موفق شد استقلال خوزستان را در اهواز شکست دهد.
 
پرسپولیس در این بازی از همان ابتدا حملات گسترده ای روی دروازه استقلال خوزستان تدارک دید و تا دقیقه 24 هر سه گل خود را وارد دروازه حریف کرد.
 
پرسپولیس آخرین باری که موفق شد در نیمه اول 3 بر صفر از حریف پیش افتاده و بازی را به سود خود به پایان برساند، در لیگ برتر دوازدهم بود که در تقابل با سایپا در نیمه اول ابتدا 3 بر صفر از حریف پیش افتاد و در پایان هم بازی را 4 بر یک برد.
 
هفته نوزدهم از لیگ یازدهم، آخرین باری بود که پرسپولیس موفق شد در 20 دقیقه اول بازی 3 گل به حریف بزند. در این بازی پرسپولیس میزبان شاهین بوشهر بود که در 20 اول بازی سه بار دروازه حریف را باز کرد و سپس دروازه این تیم باز شد تا نیمه اول 3 بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یابد؛ این بازی در پایان 4 بر یک به پایان رسید.
 
اما حدود یازده سال از روزی که پرسپولیس این اتفاق را در خانه حریف رقم زد، می گذرد. 14 دی 1385 هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر برگزار شد که پرسپولیس در فولادشهر به مصاف ذوب آهن رفت. در این دیدار پرسپولیس ابتدا 3 بر صفر از میزبان پیش افتاد، اما در ادامه دو گل دریافت کرد. در پایان این بازی با برتری 3 بر 2 سرخپوشان به پایان رسید. اتفاقی که در لیگ برتر هفدهم بار دیگر برای سرخپوشان تکرار شد و این تیم در خانه حریف با 3 گل از میزبان پیش افتاد.