الگوی مربیگری سرمربی آلمانی و محبوب لیورپول فاش کرده که یورگن کلوپ همیشه رویای نشستن روی نیمکت رقیب دیرینه قرمزهای آنفیلد یعنی منچستریونایتد را در سر داشته است.

این ادعا را اکهارد کراوتزون مطرح کرده. کسی که در باشگاه ماینتس آلمان مربی یورگن کلوپ بوده و یکی از الگوهای مربیگری او هم به حساب می‌آید اما گفته‌هایش قطعا خوشایند هواداران لیورپول نخواهد بود.

کراوتزون در تازه‌ترین مصاحبه‌اش با وبسایت انگلیسی The Set Pieces فاش کرده که یورگن کلوپ که در سال 2015 هدایت لیورپول را به عهده گرفت، همیشه رویای مربیگری در انگلیس را داشته اما دلش می‌خواسته که این اتفاق را با منچستریونایتد تجربه کند: «هرگز از موفقیت کلوپ متعجب نشدم. او همیشه دوست داشت در لیگ برتر انگلیس مربیگری کند و باشگاه مورد علاقه‌اش هم منچستریونایتد بود. این را خودش به من گفت. من با سر الکس فرگوسن از قدیم دوست هستم و به او گفته بودم که کلوپ دوست دارد روزی مربی یونایتد شود. فرگوسن هم فینال جام حذفی آلمان در سال 2012 بین دورتموند و بایرن مونیخ را تماشا کرد و تحت تاثیر بازی تیم کلوپ و عملکرد او قرار گرفت. کلوپ پس از ترک دورتموند برای چند ماه بدون تیم بود و می‌دانستم دوست دارد هر چه سریعتر به عرصه مربیگری بازگردد. برای همین وقتی پیشنهاد لیورپول از راه رسید مطمئن بودم که تعلل نخواهد کرد چون رویایش مربیگری در انگلیس بود. کلوپ مربی احساسی و پرشور است و از این نظر گزینه مناسبی برای لیورپول محسوب می‌شود. لیورپول هم باشگاه مناسبی برای اوست.»