در روزنامه چاپ یک‌شنبه همین هفته نوشتیم علیرضا بیرانوند، گلر اول پرسپولیس و تیم ملی در نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر به عنوان سرباز راهی تراکتورسازی خواهد شد. با اینکه این خبر توسط خود بیرانوند تکذیب نشد ولی ترکاشوند، معاون باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرد و مدعی شد گلر ملی‌پوش قرمزها قرارداد 5 ساله با این باشگاه دارد و جایی نخواهد رفت!

هنوز هواداران سرخ فراموش نکرده‌اند فصل گذشته هم وقتی خبر جدایی احمد نوراللهی و امید عالیشاه از پرسپولیس به خاطر انجام خدمت مقدس سربازی شنیده شد، باشگاه ابتدا این موضوع را تکذیب و بعدها که این اتفاق افتاد این دو بازیکن را خائن معرفی کرد!

با این حال از یک‌شنبه شب گذشته بحث داغی بین هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شکل گرفته و اکثر آنها معتقد هستند بیرانوند هم مثل عالیشاه و نوراللهی به دنبال این موضوع است تا هرچه سریعتر تکلیف خدمت سربازی‌‌اش را مشخص کند و بعدها به این دلیل دچار مشکل نشود. با توجه به این موضوع که پرسپولیس توسط فیفا از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده، جدایی بیرانوند می‌تواند این تیم را دچار مشکل کند و همین موضوع باعث شده تا هنوز که هیچ اتفاق رسمی در این خصوص نیفتاده خیلی از هواداران در فضای مجازی علیه گلر ملی‌پوش تیم‌شان موضع‌‌گیری کنند!