فرزاد فتاحی از آغاز مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان دامغان خبر داد و اظهار داشت: این دوره از مسابقات کشتی آزاد هم‌اکنون در سالن ورزشی حمزه سیدالشهدای دامغان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه کشتی‌گیران گروه (ج) در این مسابقات به رقابت می‌پردازند افزود: بالغ‌بر 106 کشتی‌گیر برتر در این دوره از مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه از 11 استان در این مسابقات حضور دارند ابراز کرد: ورزشکاران در 10 وزن متفاوت درسته بندی شدند که به مدت دو روز در دامغان رقابت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه نفرات برتر این دوره از مسابقات به اردوی تیم ملی اعزام می‌شوند خاطرنشان کرد: دو تیم برتر کشتی‌گیران نیز با توجه به اعلام نتایج مسابقات از گروه (ج) به گروه (ب) ارتقا می‌یابند و جایگاه آنان در جدول مسابقات کشتی نیز صعود می‌کند.

فتاحی با اشاره به اینکه مسابقات جام باشگاه‌های جهان به میزبانی کشور ایران برگزار می‌شود تأکید کرد: این دوره از مسابقات در آذرماه امسال برگزار می‌شود که این مسابقات می‌تواند نقش ویژه‌ای در ارتقا سطح توانایی و قدرت ورزشکاران ایرانی ایفا کند.

وی گفت: استان سمنان همواره در میزبانی‌های متعدد از مسابقات قهرمان کشوری امتیاز مطلوبی را به خود اختصاص داده است.