بنابر این برنامه نفتی ها باید فردا در زمین نفت در منطقه تهرانسر به تمرین خود ادامه دهد. این در شرایطی است که از سمت مالکین باشگاه خبری اعلام شده مبنی بر اینکه قرار است تیم فوتبال نفت با سرمربیگری جدید خود حمید درخشان به اردوی کیش برود‌.


تا به این لحظه و با وجود اینکه این خبر برای فرار از حاشیه های احتمالی تمرین فردا منتشر شده هیچ بازیکنی در جریان سفر و حضور در کیش قرار نگرفته اما مسئولان باشگاه می گویند با همه بازیکنان تماس خواهند گرفت تا خبر اردوی تیم در کیش را در اختیار آنها بگذارند، اردوی که به گفتع منوچهری سرپرست انتخاب شده تیم ۵ روزه خواهد بود‌.


اما با توجه به اینکه اکثریت بازیکنان نفت علاقه‌مند به ادامه کار با علی کریمی هستند شاید این دعوت باشگاه را قبول نکنند و برای تمرین به زمینی بروند که علی کریمی آن را برای آماده سازی مشخص کرده است. در حال حاضر وزن و تعداد بازیکنان حامی علی کریمی در تیم نفت تهران در مقابل حامیان مدیر باشگاه و حمید درخشان بسیار بالاتر است اما در نهایت این تصمیم به حساب و کتاب های این فوتبالیست های این تیم تهرانی مربوط می شود. اگر نفتی ها فردا   اردوی کیش را انتخاب کنند این مساله به معنی پایان کار کریمی در نفت تهران خواهد بود اما اگر آنها مثل روز گذشته به تمرین تیم در زمین تهرانسر بروند به این معناست که مالک باشگاه نفت باید چاره جدیدی برای ادامه کار بیاندیشد.