ابراهیم محمودی سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه در گفتگو با "ورزش سه" و در اعتراض به حواشی دربی مازندران که 50 میلیون ریال جریمه نقدی را برای تیم نساجی مازندران در پی داشت اظهار داشت: نمی‌دانیم از سوی ناظر فدراسیون چه گزارشی به کمیته انضباطی ارسال شده است که بابت فحاشی هواداران نساجی، فقط 5 میلیون تومان جریمه در نظر گرفته شد. ظاهرا از این پس اگر فحاشی کنید آقایان 5 میلیون تومان قیمت گذاری کرده اند و از دید کمیته انضباطی حمله به هواداران تیم مهمان در بیرون از ورزشگاه هیچ قیمتی ندارد!


وی خاطر نشان کرد: با این تفاسیر در بازی برگشت و سایر دیدارهای فوتبال ایران شما باید انتظار هر اتفاق وحشتناکی را داشته باشید. متاسفانه کمیته انضباطی با این رای عجیبش، امنیت تماشاگران را به خطر انداخته است.


سرپرست خونه به خونه تصریح کرد: آقایان از چند روز قبل تمام تلاش خود را به کار بردند تا مانع حضور هواداران خونه به خونه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شوند ولی وقتی دیدند نمی توانند مانع این اقدام قانونی شوند، مفاد صورتجلسه پیش از این بازی را رعایت نکردند و با عدم اسکورت اتوبوس هواداران خونه به خونه، به آنها آسیب رساندند.

سرپرست باشگاه خونه به خونه با اشاره به بازی برگشت فصل گذشته عنوان کرد: فصل گذشته هواداران نساجی عامل ایجاد اغتشاش و پاره کردن فنس ورزشگاه و نیمه تمام ماندن بازی شدند ولی به دلیل دخالت سیاسیون، رای کمیته انضباطی که با استناد به گزارش ناظر فدراسیون صادر شده بود، وتو شد. امسال نیز اینگونه با جان ده ها هوادار خونه به خونه بازی کردند و آب از آب هم تکان نخورد. واقعا نمی‌دانیم گناه حاج قاسم حسن‌زاده چیست که باید تاوان این همه بی عدالتی را بدهد؟


سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در پایان گفت: با شرایطی که کمیته انضباطی به وجود آورد کار خیلی سخت شد و واقعا نمی‌توان برای بازی برگشت تضمینی داد.