سپیدرود و ملوان در دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باید با یکدیگر رودررو شوند. دیداری که عصر امروز در ورزشگاه عضدی شهر رشت برگزار خواهد شد.

این دیدار که بین شمالی های فوتبالدوست به ال گیلانو موسوم است در حالی برگزار می شود که هر دو تیم اوضاع مناسبی در آغاز لیگ های برتر و دسته اول ندارند. سپیدرودی ها بعد از پنج بازی ابتدایی به یک پیروزی، یک تساوی و سه شکست دست پیدا کردند تا در نهایت در رده چهاردهم جدول رده بندی جاخوش کنند. آنها در دیدار برابر پیکان به پیروزی رسیدند، برابر سپاهان به تساوی و در مقابل گسترش، نفت تهران و سیاه جامگان نیز شکست را پذیرفتند تا این روزها تنها ٤ امتیاز داشته باشند.

در طرف دیگر ملوانان که فعل و انفعالات زیادی در تیم خود به آوردند نیز تاکنون نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند. آنها برابر برق نوین شیراز به پیروزی رسیدند، در مقابل تیم اکسین شکست را پذیرفتند و در مصاف با بادران و صبا با تساوی کار خود را پایان دادند تا هم اکنون ٤ امتیازی باشند و روی پله یازدهم جدول بایستند.

با این حساب باید تا عصر امروز صبر کرد و برای دیدن یک بازی پرهیجان و پراضطراب دیگر صبر کرد و باید دید دیدار دو تیمی که در فصل فوتبالی فعلی هنوز نتوانسته اند عرض اندام کنند چه خواهد شد. تیم هایی که حداقل به لحاظ نتیجه گیری، بسیار شبیه به هم