به گزارش پارس به نقل از واحد مرکزی خبر، مارک فن بومل، بازیکن هلندی تیم پی اس وی آیندهوون، دوران حرفه ای فوتبال خود را روز یکشنبه با کارت قرمز و اخراج از زمین مسابقه به پایان رساند.

پی اس وی آیندهوون روز یکشنبه به مصاف اف ث توونته رفت. در دقیقه هفتاد این مسابقه، مارک فن بومل، ملی پوش پیشین تیم میزبان با دریافت کارت زرد دوم توسط داور از زمین مسابقه اخراج شد.

فن بومل سی و شش ساله که تا کنون کاپیتان تیم پی اس وی آیندهوون هلند بود در پایان بازی به خبرنگاران گفت: « فوتبال حرفه ای من با اخراجم از زمین مسابقه تمام شد و این برای من جای تاسف دارد. اما این فصل در کل برای تیم ما دشوار بود. »

در پایان بازیهای این فصل لیگ قهرمانی فوتبال هلند، تیم آژاکس برای سومین بار به مقام قهرمانی رسید و تیم پی اس وی آیندهوون در مکان دوم قرار گرفت.

کاپیتان تیم پی اس وی آیندهوون افزود: « من هنوز می توانستم مطابق با خواست هواداران تیم، یک سال دیگر هم بازی کنم اما ترجیح می دهم در شرایطی که هنوز روی فرم هستم و در ترکیب ثابت تیم جای دارم، از میادین فوتبال خداحافظی کنم. »

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لاهه، مارک فن بومل که در هفتاد و نه بازی برای تیم ملی فوتبال هلند به میدان رفت و در جام جهانی دو هزار و ده آفریقای جنوبی با تیم ملی کشورش در بازی نهایی حضور داشت، در تیم های فورتونا سیتارد، پی اس وی آیندهوون، اف ث بارسلونا، بایرن مونیخ و آث میلان بازی کرده است.