مهدی تاج درباره دیدار ایران و کره جنوبی اظهار داشت: 2 خاطره تلخ و شیرین از کره جنوبی دارم. خاطره خوبم به امروز مربوط  می شود چراکه تیم ملی به جام جهانی صعود کرده و با خیال راحت به کره جنوبی سفر کردم. خاطره بد من هم از این کشور برای روزی است که با وجود برتری مقابل کره جنوبی در دقیقه 82 گل تساوی را دریافت کردیم و از راهیابی به جام جهانی محروم شدیم.

او افزود: آن روز واقعا تلخ بود و اگر حریف را شکست می دادیم مستقیم  به جام جهانی 2010 صعود می کردیم. پس از آن هم دیگر به کره جنوبی نیامدم. برد و باخت آن دیدار برای کره تفاوتی نداشت اما این تیم بسیار محکم بازی کرد و در نهایت نتیجه را هم به سود خودش تغییر داد. ما هم فردا بازی خوبی انجام می دهیم  چراکه تیم ملی سرحال است.

تاج درباره دعوت نشدن مسعود شجاعی به اردوی تیم ملی برای دیدار با کره جنوبی و سوریه گفت: سرمربی تیم ملی بازیکنان را انتخاب می کند و من تصمیم گیرنده نیستم.

او درمورد کنار گذاشته شدن دن گاسپار از کادرفنی تیم ملی ایران بیان کرد: گاسپار حرکت بدی انجام داد و به  برخی مسئولیت هایی که به او داده بودند، عمل نکرد. نامه ای به گاسپار نوشتم و از او درخواست کردم به سرعت تکلیفش را مشخص کند.در گذشته هم گاسپار برخی از وظایفش را انجام نداده بود اما با وساطت دوستان او را بخشیدیم.

تاج درمورد اینکه آیا فدراسیون از جدایی گاسپار از تیم ملی ضرر می کند یا خیر، گفت: فعلا تصمیمی درباره جدایی گاسپار نگرفته ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد اضافه شدن سامان قدوس به جمع بازیکنان تیم ملی ایران تصریح کرد: قدوس، بازیکن جدید تیم ملی است. پدرش هم قرار بود به سئول بیاید اما نتواست به این سفر بیاید و عذخواهی کرد. از  پدر سامان قدوس خواستیم برای تماشای دیدار ایران و سوریهبه تهران سفر کند.