به گزارش پارس ، علیرضا صالحی در گفت وگو بافارس در خصوص محرومیت یک ساله هادی عقیلی از حضور در تیم های ایرانی آن هم به دلیل ترک اردوی تیم ملی گفت: هادی عقیلی پیش از بازی تیم ملی مقابل لبنان بدون هیچ گونه هماهنگی با سرپرست و سرمربی تیم ملی اردو را ترک کرده بود که کمیته انضباطی این بازیکن شاغل در تیم الغرافه قطر را به مدت یک سال از حضور در تیم های ایرانی محروم کرد.

وی ادامه داد: هادی عقیلی هیچ گونه درخواست بخششی نداشته است بلکه به حکم اعلام شده اعتراض دارد و ما پس از بررسی تمامی جوانب و گرفتن نظرات دیگر اعضای استیناف رأی لازم را اعلام خواهیم کرد.

صالحی با بیان این که اکثر پرونده های کمیته استیناف مربوط به مطالبات بازیکنان و باشگاه است، خاطرنشان کرد: پرونده مهمی که رسانه ها بخواهند به آن توجه داشته باشند وجود ندارد در خصوص موضوع تبانی ام کمیته انضباطی در وهله نخست باید رأی خود را اعلام کند تا اگر طرفین اعتراضی داشتند ما در کمیته استیناف آن را بررسی کنیم. در حال حاضر کمیته انضباطی به عنوان یک کمیته اجرایی موضوع تبانی را پی گیری و رأی لازم را اعلام خواهد کرد.

رئیس کمیته استیناف با تأکید بر روی این موضوع که به تنهایی نمی تواند رأی را اعلام کند، گفت: در کمیته استیناف سوای من اعضای دیگری هم هستند که در اعلام یک رأی نقش بسزایی دارند و نظرات شان مهم است.