علیرضا بیرانوند پس از تمرین امروز (جمعه) پرسپولیس اظهار داشت: قبل از بازی با الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان یک بازی سخت با سیاه‌جامگان داشتیم. همه ما دوست داشتیم آن بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. به بچه‌های تیم تبریک می‌گویم بابت بازی‌ خوبی که انجام دادند. همه ما (بازیکنان پرسپولیس) دوست داشتیم در این بازی برنده باشیم، اما نشد.

وی ادامه داد: تیم ما خیلی آماده است. ما در دیدار مقابل الاهلی تیم پرسپولیس نیستیم و تیم «ب» ایران هستیم و برای سربلندی ایران به زمین می‌رویم. فکر می‌کنم بزرگ‌ترین عیدی که می‌توانیم به مردم بدهیم قهرمانی در آسیاست. ما حدود دو سال است که بهترین تیم ایران هستیم و خیلی خوب بازی می‌کنیم. کادرفنی هم به خوبی تیم الاهلی را آنالیز کرده و به امید خدا با اینکه بازی سختی داریم، اما برای برد به زمین می‌رویم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که با توجه به حاشیه‌های اخیر تیم پرسپولیس اما امروز تمرین این تیم مشکل خاصی نداشت، گفت: نباید مشکلی در تمرین باشد. وقتی تیم ما صدرنشین جدول است و بازی‌های خوبی هم انجام داده،‌ نباید بازیکنی را به لحاظ روانی خراب کنیم. این حواشی یک اتفاق بود. مقصر آن هم خود ما هستیم که انتظارات را بالا برده‌ایم. در فضای مجازی داور را مقصر شکست پرسپولیس می‌دانند، در حالی که ما شکست نخوردیم و مساوی کردیم. هواداران مساوی ما را هم شکست می‌دانند، البته حق هم دارند. وقتی تیم پرسپولیس آنقدر خوب بسته شده،‌ همه از این تیم انتظار قهرمانی دارند. مسلماً به هواداران حق می‌دهیم و به امید خدا در بازی‌های آینده جبران خواهیم کرد.

بیرانوند در خاتمه تصریح کرد: الان باید همه به تیم ما انرژی بدهند. تیم پرسپولیس نیاز به این انرژی‌ها دارد. همه مردم، هواداران تراکتورسازی،‌ سپاهان و سایر تیم‌ها به ما انرژی دهند. هواداران ما به دنبال این نباشند که آیا بازیکنی به بازیکنی پاس می‌دهد یا نه. مطمئن باشید چنین چیزی نیست.