حسن بیت سعید از جمله بازیکنانی بود که علیرضا منصوریان در همان روزهای ابتدایی پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفت. ستاره دو فصل گذشته استقلالی های خوزستان که پیشنهادات دیگری هم داشت بعد از قطعی شدن جدایی کاوه در صدر خریدهای منصوریان قرار گرفت و بعد از امضای قرارداد دو ساله دومین وارث پیراهن شماره 7 فرهاد مجیدی بعد از بختیار رحمانی شد.


در شرایطی که امیدهای زیادی به درخشش این بازیکن دوخته شده بود حسن بیت سعید با شروعی ضعیف در آبادان مقابل صنعت نفت در جدال با تیم سابق خود در هفته دوم نیمکت نشین شد اما در مصاف با تراکتورسازی دوباره این فرصت را پیدا کرد تا توانایی خود را نشان بدهد گرچه در این بازی هم نتوانست انتظارات را برآورده کند تا جایی که خبر می رسد نه منصوریان نه میک مک درموت تئوریسین برنامه های تاکتیکی و تمرینی استقلال از این مهاجم رضایت چندانی ندارند.


از همین رو احتمال بازگشت بیت سعید به نیمکت ذخیره ها در بازی حساس روز پنجشنبه برابر سایپا خیلی زیاد است چون سرمربی استقلال بنا دارد برای اولین بار در این فصل به صورت هم زمان از زوج جباری - چپاروف در ترکیب اصلی بهره ببرد تا به یکی از اهداف خود در پلان های تاکتیکی برسد.