رقابت های لیگ آزادگان امروز دوشنبه از ساعت ۱۸ با برگزاری دیدار تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک وارد هفته دوم شد.

مس رفسنجان ۲ - آلومینیوم اراک ۲

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در قالب این هفته دوم رقابت‌های لیگ آزادگان امروز مهمان تیم ملی مس رفسنجان بود و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.
امیر خدامرادی و امیرحسین موسی زاده برای تیم فوتبال مس رفسنجان گلزنی کردند و در مقابل حامد بصیری و امیر نوری گلهای تیم فوتبال آلومینیوم اراک را به ثمر رساند.

تیم های مس رفسنجان به آلومینیوم اراک 2 امتیازی شده اند دروازه های دوازدهم و سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ آزادگان قرار گرفتند.

نساجی مازندران صفر - گهر سیرجان ۱

تیم فوتبال نساجی مازندران امروز دوشنبه از ساعت ۱۸ میزبان تیم فوتبال گل گوهر سیرجان بود و در نهایت با یک گل مقابل این تیم سیرجانی شکست خورد.
سجاد اژدر در دقیقه ۳۳ توانست تک گل این دیدار را برای تیم فوتبال گل گوهر سیرجان به ثمر برساند.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان با این برد ۴ امتیازی شد و در رتبه چهارم جدول قرار گرفت و در مقابل تیم فوتبال نساجی مازندران به رتبه دهم جدول سقوط کرد.

برق جدید شیراز ۱ - راه آهن صفر

شاگردان سیروس دین محمدی که در هفته اول رقابتهای لیگ آزادگان تنها با ۱۰ بازیکن در زمین مسابقه حاضر شده بودند و شرکت سنگین مقابل حریف خود متحمل شدند در این دیدار نیز با یک گل مقابل تیم فوتبال برق جدید شیراز شکست خوردند.
ایمان شورابی در دقیقه ۶۸ تک گل این دیدار را وارد دروازه تیم فوتبال راه آهن کرد.
تیم فوتبال راه‌آهن با این شکست بدون کسب امتیاز در در جدول ۱۸ تیمی لیگ آزادگان قرار گرفت و در مقابل تیم فوتبال برق جدید شیراز توانست با کسب این سه امتیاز تا رتبه هشتم جدول بالا بیاید.

اکسین البرز ۱ - ملوان صفر

تیم فوتبال قدیمی ملوان بندر انزلی در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف تیم اکسین البرز رفت و در نهایت با نتیجه یک بر صفر مقابل حریف البرزی خود شکست خورد.
در دقیقه ۱۹ این دیدار مهدی حسینی توانست برای تیم فوتبال اکسین البرز گلزنی کند.

اکسین البرز با این پیروزی ۴ امتیازی شد و در رتبه سوم جدول قرار گرفت در مقابل تیم فوتبال ملوان در رتبه نهم جدول حضور دارد.

مس کرمان ۲ - خونه به خونه ۲

تیم فوتبال خونه به خونه امروز به شنبه در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ آزادگان مهمان کرمانی ها بود و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

رامتین سلیمان زاده و مهدی تیکدری برای تیم فوتبال مس کرمان گلزنی کرده اند و گلهای تیم فوتبال خونه به خونه را روح الله باقری مجتبی رمضانی وارد دروازه تیم فوتبال مس کرمان کردند.
مسی ها با این تساوی ۴ امتیازی شدند و در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ آزادگان قرار گرفته در مقابل تیم فوتبال خونه به خونه با دو امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار گرفت.

ماشین سازی تبریز ۳ - فجرسپاسی صفر

تیم فوتبال ریشه‌دار فجر سپاسی در قالب هفته دوم رقابت‌های لیگ آزادگان مهمان ماشین سازی تبریز بود که در نهایت با نتیجه سنگین سه بر صفر مقابل حریف تبریزی خود شکست خورد.

محمد رستمی یک بار و مهدی پاکدل ۲ بار توانستند دروازه تیم فوتبال فجرسپاسی را باز کند.
با این نتیجه تیم فوتبال ماشین سازی تبریز توانست رتبه هفتم جدول خود را بالا بکشد و تیم فجر شهید سپاسی به همراه راه آهن در انتهای جدول قرار گرفتند.

بادران تهران ۳ -ایرانجوان بوشهر ۱

تیم تهرانی بادران در چارچوب هفته دوم رقابتهای لیگ آزادگان میزبان تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر بود که در نهایت توانست با نتیجه سه بر یک حریف بوشهری خود را شکست دهد.

مسعود ریگی، امیر میربزرگی و قائم اسلامی خواه توانستند برای تیم فوتبال بادران گلزنی کنند و در مقابل تک گل تیم فوتبال ایران جوان بوشهر را عباس چایی برای تیم بوشهری به ثمر رساند.
با این نتیجه تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر به رتبه شانزدهم جدول سقوط کرد تیم فوتبال بادران توان است با کسب ۶ امتیاز از دو دیدار گذشته خود در رتبه اول جدول قرار بگیرد.