شارلوا بعد از شروع توفانی در دو هفته ابتدایی و رسیدن به دو برد متوالی امشب در حالی میزبان اندرلخت خواهد بود که این مصاف جنگ زودهنگام دو تیم برای صدرنشینی نیز محسوب می شود. جدالی که هنوز مشخص نیست کاوه رضایی بتواند به صورت ثابت یا تعویضی در آن حضور داشته باشد یا خیر.

رضایی در انتظار فرصت طلایی مقابل اندرلخت


ستاره فصل گذشته استقلال بعد از کوچ به شارلوا هنوز نتوانسته جایگاه ثابتی در تیم اول برای خود دست و پا کند و تنها در تیم دوم و در بازی های غیررسمی به میدان می رود که آخرین بازی چند روز پیش و مقابل تیم زولت وارگام بود. مصافی دوستانه که با برتری قاطع 4-0 شارلو و گلزنی کاوه توام شد تا آمادگی این بازیکن مورد توجه فلوریسین مازو سرمربی شارلو قرار بگیرد.

رضایی در انتظار فرصت طلایی مقابل اندرلخت


با این تفاسیر به نظر می رسد مازو امشب برای دقایقی هم شده از کاوه رضایی در ترکیب شارلو برابر اندرلخت بهره ببرد تا فرصتی طلایی برای کاوه برای رسیدن به جایگاهی ثابت فراهم شود. رضایی که امیدوار است با درخشش در شارلوا زمینه بازگشت به تیم ملی را فراهم کند در انتظار اعتماد بیشتر از سوی سرمربی تیم است، اعتمادی که امیدوار به رقم خوردن آن در جنگ صدرنشینی فصل جدید با مدافع عنوان قهرمانی خواهد بود.