در حاشیه مسابقات والیبال انتخابی جهان و در دیدار ایران و کره جنوبی اتفاقی بسیار جالب رخ داد و محمدحسین کودک معلول اردبیلی که آرزویش دیدن سعید معروف ملی‌پوش والیبال ایران و عکس انداختن با وی بود بالاخره برآورده شد.

در حالی که سلیم مهاجری خبرنگار شبکه خبر در اردبیل برای انعکاس مسابقه والیبال تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی در ورزشگاه حاضر بود در حین گزارش با صحنه‌ای روبه‌رو می‌شود که کودک معلولی در آغوش پدر خود نشسته و از خبرنگار تقاضای دیدن سعید معروف را دارد و برای دیدن وی بی‌تابی می‌کند.

این خبرنگار نیز با توجه به اینکه ماموریت برای انعکاس مسابقه والیبال ایران و کره جنوبی داشت با پیروی از حس انسان‌دوستی گزارش را نیمه رها کرده و کودک معلول را در آغوش گرفته و به رختکن تیم ملی در ورزشگاه رضازاده می‌برد.

بعد از دقایقی انتظار صحنه‌ای بسیار جالب توجه و احساسی رخ می‌دهد که این صحنه با اشک افرادی که در مقابل رختکن تیم ملی ایران حضور داشتند همراه بود.

آرزوی کودک معلول اردبیلی برآورده شد/ وقتی که اشک در چشمان سعید معروف جمع می‌شود

لبخند بر لب نشسته محمدحسین در آغوش سعید معروف

وقتی که محمدحسین کودک معلول اردبیلی در آغوش سعید معروف ملی پوش والیبال ایران قرار گرفت حس عجیبی از چهره معصومش نمایان بود و به نوعی خوشحالی خود را لبخند ملیحی بر لب ابراز می‌کرد.

این کودک که آرزویش دیدن سعید معروف و عکس گرفتن با وی بود در نهایت دیروز به آرزوی شاید دست نیافتنی خود رسید و با تلاش خبرنگار شبکه خبر ‌سلیم مهاجری این امر اتفاق افتاد.

در حالی که سعید معروف محمدحسین را در آغوش گرفته بود اشک در چشمانش جمع شد و گفت: از اینکه توانسته‌ام کوچکترین کار را برای این کودک اردبیلی انجام دهم بسیار خوشحال و شکرگزارم.

آری در حاشیه مسابقه والیبال انتخابی جهان دیدار ایران و کره جنوبی یک حرکت انسان‌دوستانه و تاثیرگذار اتفاق افتاد و شور و امید در دل محمدحسین زنده شد.

آرزوی کودک معلول اردبیلی برآورده شد/ وقتی که اشک در چشمان سعید معروف جمع می‌شود

از اینکه شرایط برآورده شدن آرزوی محمدحسین را فراهم کردم خوشحالم

سلیم مهاجری خبرنگار شبکه خبر با اشاره به اینکه از اینکه توانستم آرزوی محمدحسین را فراهم کنم بسیار خوشحال هستم، گفت: این یک افتخار بسیار بزرگ برای من است چرا که خوشحالی دیروز محمدحسین در آغوش سعید معروف را نمی‌توانستم با هیچ لذتی تعویض کنم و این امر برایم بسیار ارزشمند بود.

وی با اشاره به اینکه در حین تهیه گزارش خبری مسابقه ایران و کره جنوبی این مسئله پیش آمد و با تقاضای کودک معلول اردبیلی مبنی بر بردن وی به رختکن تیم ملی والیبال ایران و عکس انداختن با سعید معروف روبه‌رو شدم، افزود: باتوجه به اینکه ماموریت تهیه گزارش داشتم ولی گزارش خود را نیمه رها کرده و کودک معلول را در آغوش گرفته و به دیدار سعید معروف به رختکن ورزشگاه بردم.

وی هدف از این کار خود را حس انسان‌دوستی و ایجاد امید در دل محمدحسین دانست و افزود: در آغوش گرفتن محمدحسین توسط سعید معروف صحنه‌ای بسیار جالب برای خود من بود که این امر هیچگاه از ذهن من فراموش نخواهد شد.

آری آرزویی که محمدحسین داشت با همت خبرنگار اردبیلی و استقبال گرم سعید معروف برآورده شد. امیدواریم تا آرزوی تمامی کودکان این مرزوبوم چه با شرایط معلولیت و چه سالم به آسانی برآورده شود.