دو سال و اندی حضور در خط حمله پرسپولیس و تنها یک گل از پشت محوطه جریمه و دو گل از پشت محوطه جریمه در بازی با نفت؛ این تنها از عجیب ترین مهاجم لیگ یعنی مهدی طارمی برمی آید. بازیکنی که در دو هفته ابتدایی عملکردی خنثی و بدون اثر داشت اما در هفته سوم، مرد اول تیم و میدان و فوتبال ایران بدل شد.

بازگشت به کورس آقای گلی از پشت محوطه حریمه!

علاوه بر آن، طارمی بار دیگر خود را در قامت بازیکنی نشان داد که راه موقعیت سازی را بلد است. به گل اول دقت کنید، تا نزدیکی قوس میانه میدان عقب می آید، توپ را از مسلمان گرفته و به او پس میدهد و خود را در موقعیت گلزنی قرار داده و دروازه فراهانی را فرو میریزد. مهاجم شماره 9 پرسپولیس شاید نرخ تبدیل موقعیت به گل پایینی داشته باشد اما در موقعیت سازی و قرار گرفتن در مکان مناسب، جزو بهترین بازیکنان است. همچنین او یک پاسور خوب در خط حمله به شمار می رود که به دور از خود خواهی بازیکنان کناری را میبیند و بهترین شکل پاس می دهد. طارمی در بازی با تراکتورسازی این کار را با پاس پشت پا برای منشا انجام داد و در دیدار مقابل نفت هم فرشاد احمدزاده را در موقعیت گلزنی قرار داد و او گل دوم تیم را زد.

طارمی هر وقت زیر تیغ انتقاد بوده، عملکرد بهتری داشته. او پس از گل اول به سمت سکوها و دوربین ها رفت تا صدای انتقاداتشان را بشنود اما این بار همه روی او زوم بودند تا تصویر گلزن بازی ثبت کنند. پس از گل دوم هم مهدی همراه با همبازیان در گوشه ای زمین به شادی پرداخت. مسلمان در خصوص گلزنی طارمی گفته اگر خودم دو گل میزدم انقدر خوشحال نمیشدم. خوش به حال طارمی که هافبک های این چنینی را پشت سرش دارد؛ حالا او در طول فصل باید پاسخ این محبت را با گلزنی های پی در پی بدهد.