کسی که توانایی‌های اخلاقی و فنی‌‌اش را در مقاطع مختلف به اثبات رسانده و حالا می‌خواهد یکی از ستاره‌های روی نیمکت باشد. هیچ‌کس نمی‌تواند نقش آقاکریم در قهرمانی فصل قبل پرسپولیس را انکار کند. او یکی از ارکان موفقیت این سال‌های پرسپولیس بوده زیرا به بهترین شکل ممکن، رابطه بین کادر فنی کروات و بازیکنان پر شر و شور تیم را برقرار می‌کند:

*آقا کریم! اوضاع تیم چطور است؟

خدا را شکر. فعلاً تمرینات را ادامه می‌دهیم و امیدواریم با حضور هیئت ‌مدیره جدید، مشکلات هم کمتر شود و نگرانی‌هایی که وجود دارد، از بین برود.

*می‌گویند شاید از پرسپولیس امتیاز کسر شود؟

من این موضوع را نمی‌دانم. بهتر است با مسئولان باشگاه در این مورد صحبت کنید.

*دو پیروزی برای شروع فصل، نتایج ایده‌آلی بود. با این شرایط پرسپولیس می‌تواند قهرمان دوباره لیگ باشد؟

بله. تلاش بچه‌ها واقعاً ستودنی بود. آنها توانستند به خوبی از پس سختی‌های دوران بدنسازی برآیند و آمادگی‌شان را بالا ببرند. ما در تمرینات می‌بینیم که بازیکنان، خودشان هم می‌خواهند بهترین باشند و در این راستا تلاش می‌کنند. آنها می‌دانند که تکرار قهرمانی همیشه از به دست ‌آوردن قهرمانی سخت‌تر است.

*خیلی‌ها می‌گویند این فصل می‌تواند برای پرسپولیس با قهرمانی در آسیا و قهرمانی دوباره در لیگ، تاریخ‎ساز شود. شما هم به این موضوع اعتقاد دارید؟

پرسپولیس خیلی تیم خوبی شده است. اکثر بازیکنان فصل قبل که اسکلت اصلی هستند، در تیم ماندند و یکسری بازیکن خوب و باکیفیت هم به ما اضافه شده‌اند. قطعاً آنها برای کمک به تیم و بالا بردن کیفیت بازی‌های ما به پرسپولیس آمده‌اند. از لحاظ بدنی، تک‌تک بازیکنان در بهترین شرایط ممکن هستند و به لحاظ روحی نیز، می‌بینیم که بازیکنان وضعیت بسیار خوبی دارند.

*پست‌های مشترک در اینستاگرام و رفاقتی که بین بازیکنان وجود دارد، می‌تواند پرسپولیس را در راه موفقیت کمک کند؟

بله خوشبختانه بازیکنان با هم رفیق هستند و کوچکترین مشکلی ندارند. امسال حواشی کمتری داریم و بازیکنان هم می‌دانند که شرایط به گونه‌ای است که باید متحد باشیم. این اتحاد و رفاقتی که در تیم وجود دارد، مهم‌ترین اسلحه ماست و با آن می‌توانیم در این فصل کارهای بزرگی انجام بدهیم. امیدواریم اول مشکلات حل شود و سپس بازیکنان هم با روحیه‌ای خوب به سمت موفقیت‌های بیشتر بروند.

*بازی با الاهلی را چطور می‌بینید؟

قطعاً بازی سختی است ولی بازیکنان باید بتوانند برای شاد کردن دل مردم، کارهای سخت را هم انجام بدهند. البته قبل از بازی با الاهلی، دو بازی سخت در لیگ داریم که از هر دو بازی، برد می‌خواهیم. بازی به بازی باید برنامه‌ریزی کنیم. فقط کاش بازی با الاهلی در تهران برگزار می‌شد تا هواداران هم بتوانند در کنار ما باشند و در ورزشگاه پر از تماشاگر به مصاف حریف برویم. با این حال مطمئنم دعای خیر هواداران پشت تیم ماست و بازیکنان هم تمام تلاش‌شان را به کار می‌گیرند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.