محمود فکری در خصوص پیروزی 3 بر صفر تیم نفت مسجد سلیمان برابر ماشین سازی تبریز در لیگ دسته اول، گفت: با توجه به اینکه تمرینات خوبی را در پیش فصل انجام داده بودیم و بازیکنانم در شرایط ایده آلی بودند به یک پیروزی خوبی دست پیدا کردیم. مقابل حریفی موفق شدیم که مربی باتجربه ای دارد و حتی تیمش می توانست برای ما دردسرساز شود. ماشین سازی یک پنالتی و چند موقعیت را از دست داد. ما بعد از حملات ماشین سازی رفته رفته به بازی مسلط شدیم و توانستیم به دو گل در نیمه اول دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: در نیمه دوم هم به یک گل دیگر رسیدیم اما با توجه به گرمای هوا در اواخر بازی نگران بودم که بازیکنانم مصدوم شوند. به همین دلیل از آنان خواستم که بازی را مدیریت کرده تا آسیب نبینند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد داوری این دیدار نیز گفت: نگرانی همیشه برای بحث داوری وجود دارد خصوصا در لیگ یک که شرایط خاصی دارد و در هفته های پایان نیز حساسیت ها بسیار زیاد می‌شود. سال گذشته سازمان لیگ زحمات زیادی کشید تا مسابقات منظم برگزار شود و داوری ها هم تقریبا خوب بود. امیدوارم که در این فصل هم این اتفاق رخ دهد و داوران عدالت را رعایت کنند.

فکری تصریحکرد: اگر حقوق داوران به موقع پرداخت شود آنها آرامش بیشتری دارند و مطمئنا در قضاوت آنها هم تاثیرگذار خواهد بود. البته در بازی با ماشین سازی روی چند صحنه مشکوک هستم که یکی از آنها پنالتی بود که به سود ما گرفته نشد. چند خطای مسلم بازیکنان ماشین سازی که حتی می توانست منجر به اخراج بازیکن هم شود وجود داشت اما امیدوارم که من اشتباه کرده باشم و داور سوت نادرست نزده باشد.

وی با نگرانی از بدهی به جا مانده از 5 سال پیش برای نفت مسجد سلیمان نیز گفت: مطلبی که ما را نگران می کند مشکل بدهی است که مربوط به زمان حضور نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر است. اگر چه مبلغ آن تقریبا 800 میلیون تومان است و رقم آنچنانی نیست اما متاسفانه همین مبلغ کم باعث شد که تا آخرین لحظات نگران این باشیم که آیا اجازه بازی به ما داده می‌شود یا خیر.

فکری خاطرنشان کرد: تا قبل از شروع بازی به خاطر همین بدهی چند بار ترکیب را عوض کردم و استرس زیادی را متحمل شدم. امیدوارم با درایت استاندار محترم و آقای حیدری مدیرکل ورزش استان، این مشکل هر چه زودتر برتر شود تا در هفته های آینده نه من و نه بازیکنانم نگران نباشیم. با شناختی که از حیدری دارم می دانم که او تمام تلاش خود را به کار می بندد تا هر چه زودتر این مشکل برطرف شده و تیم نفت مسجد سلیمان با آرامش به کارش ادامه دهد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پایان گفت: از هواداران مسجد سلیمان می خواهم همانطور که در بازی اول ما را حمایت کردنددر بازیهای آینده هم تیم شهر خود را حمایت کرده تا بتوانیم در کنار یکدیگر و در پایان فصل به لیگ برتر صعود کنیم.