شیث رضایی در مورد شرایط این روزهایش، وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، کری‌خوانی با استقلالی‌ها، حواشی این روزهای پرسپولیس، حضور بازیکنان مازندرانی در خط دفاع پرسپولیس و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

*ابتدا در مورد فعالیت هنری‌ات صحبت کن.

فکر می‌کنم نهایتا تا یک ماه و نیم دیگر 2 آهنگ دیگر من بیرون می‌آید تا مجموع آهنگ‌هایم به 8 برسد، بعد از آن 4 یا 5 ترانه دیگر را منتشر می‌کنم و اولین کنسرتم را برگزار خواهم کرد.

*فوتبال را دنبال می‌کنی؟

بله مگر می‌شود نگاه نکنم.

*وضعیت پرسپولیس چطور است؟

از این بهتر که نمی‌شود ولی شروع فصل است و نمی‌شود از الان در پیش‌بینی کرد.

*فکر می‌کنی پرسپولیس امسال هم شانس قهرمانی داشته باشد؟

خدا را شکر تیم امسال همه چیز دارد، به عنوان یک هوادار قهرمانی در ایران دیگر در اولویتم نیست بلکه قهرمانی در آسیا را دوست دارم.

*فاصله 5 امتیازی پرسپولیس و استقلال در جدول باعث شده هواداران حسابی برای هم کری بخوانند، تو نمی‌خواهی کری‌خوانی کنی؟

کری خواندن در فوتبال طبیعی است اما یک چیز‌هایی دیگر بچه بازی شده. کری واقعی را باید زمانی خواند که تیمت قهرمان شده باشد.

*چه تیم‌هایی شانس کسب قهرمانی را در لیگ دارند؟

پرسپولیس که شانس اول است، بعد از پرسپولیس هم پارس جنوبی، سایپا، سپاهان و استقلال تیم‌های خوبی هستند اما مسئله اینجاست که نمی‌شود لیگ را پیش‌بینی کرد.

*فکر می‌کنی اگر الان بازیکن پرسپولیس بودی رقم قراردادت چقدر بود؟

نمی‌دانم ولی مطمئنم که هم کاپیتان بودم و هم سقف قراداد را می‌گرفتم. البته باید بگویم الان از زندگی که دارم راضی هستم، هم کار هنری انجام می‌دهم و هم طرفدار پرسپولیس هستم.

*خیلی‌ها اعتقاد دارند فقط حاشیه می‌تواند جلوی موفقیت این پرسپولیس را بگیرد.

تیم بزرگ حاشیه بزرگ هم دارد، مگر می‌شود تیمی مثل پرسپولیس حاشیه نداشته باشد. منتها خوبی پرسپولیس این است که سرمربی بزرگی دارد که به راحتی حاشیه‌ها را کنترل می‌کند. ببینید تمام بازیکنانی که الان در پرسپولیس بازی می‌‌کنند بزرگ هستند و لیاقت پوشیدن این پیراهن را هم دارند. من عشق می‌کنم این تیم را می‌بینم و با وجود برانکو هم هیچ استرسی ندارم.

*در مورد لیگ قهرمانان آسیا هم صحبت کن، الاهلی تا دندان مسلح شده.

منِ هوادار یاد گرفتم تحت هر شرایطی از تیمم حمایت کنم. پرسپولیس شیر است، به قول معروف شیر تحت هر شرایطی شیر است. اگر پرسپولیس در آسیا قهرمان شود که کیف می‌کنم و اگر هم نشود برای من اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد چون به هرحال هوادار این تیم هستم.

*راستی! از زمان حضور خودت در پرسپولیس تقریبا هرسال یک مدافع مازندرانی در این تیم حضور داشته که آخرین نفر آن هم شجاع خلیل‌زاده است.

شجاع هم پسر خوبی است و هم مدافع خوبی. شجاع اینقدر پسر با شعوری است که بداند در چه تیمی بازی ‌می‌کند. شجاع، سیدجلال و انصاری خط دفاع قدرتمندی را برای پرسپولیس تشکیل دادند.