در مورد تساوی تیمش مقابل استقلال، گفت: بازی خوبی برای ما بود. با توجه به بضاعتمان و اینکه تمرینات را نسبت به تیم‌های دیگر دیر شروع کردیم توانستیم بازی را با تساوی به پایان برسانیم. ما نسبت به تیم‌های دیگر کارمان را دیر شروع کردیم و تغییرات زیادی داشتیم. از کسب تساوی مقابل استقلال راضی هستم.

وی در مورد انتقاد استقلالی‌ها به داوری و اینکه آنها معتقدند داور دو پنالتی برای این تیم نگرفته است، اظهار داشت: دو پنالتی که نه فقط صحنه‌ روی علی قربانی خطا بود. به نظر من برخورد با سجاد شهباززاده پنالتی نبود. در مورد قربانی هم هر چند خطا اتفاق افتاد اما قبل از اینکه خطا صورت بگیرد قربانی در آفساید حضور داشت که کسی روی این موضوع صحبتی نکرد.

گلر استقلال خوزستان در مورد رقم خوردن دومین کلین‌شیت فصلش، خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنم. این اتفاق حاصل تلاش کل تیم است. در این بازی تفکر دفاعی داشتیم و از همان جلوی زمین بازیکنان با دوندگی یکدیگر را پوشش می‌دادند. خوشحالم که روند گل نخوردن را ادامه دادیم.

شیخ‌ویسی در مورد تفکرات دفاعی استقلال خوزستان و انتقاد استقلالی‌ها، خاطرنشان کرد: ما به بضاعتمان نگاه می‌کنیم. استقلال 6-7 مهره بسیار تاثیر گذار دارد. بضاعت ما انجام سبک بازی دفاعی بود. قرار است چند بازیکن جدید به تیم اضافه شوند و در هفته‌های آینده وضعیت بهتر شود.

وی در رابطه با دیدار هفته سوم تیمش مقابل سایپا، عنوان کرد: سایپا همیشه تیم خوب و جانداری است. امسال علی دایی هدایت این تیم را برعهده گرفته و کار سخت تر شده است. تفکر دایی همیشه پیروزی است. شک نکنید ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و به دنبال کسب هر 3 امتیاز هستیم.