تیم الاهلی عربستان حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. دیدار رفت دو تیم 31 مرداد در مسقط عمان و دیدار برگشت 21 شهریور در ابوظبی برگزار خواهد شد.

الاهلی که خود را برای مسابقات لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آماده می کند، روز گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم دسته دومی الانتصارات رفت و با نتیجه پرگل 7 بر صفر به پیروزی رسید.

این باشگاه چندی پیش با «لئوناردو سوزا» مهاجم برزیلی تیم پارتیزان بلگراد صربستان قرارداد بست. رسانه های عربستانی با انتشار سابقه این بازیکن اعلام کردند سوزا در سال 2015 به اتهام قتل غیرعمد مدتی زندان بوده و در اردوی تیمش حضور نیافته است.

در آن زمان سوزا عضو تیم ماخاچ قلعه روسیه بود. این بازیکن زمانی که برای استراحت به برزیل می رود، با اتومبیل خود تصادف می کند و باعث مرگ یک زن و مصدومیت شدید دو دخترش می شود و از صحنه تصادف هم فرار می کند. وی به همین علت مدتی به زندان می رود و غیتش در اردوهای تیم ماخاچ قلعه، موجب فسخ یکطرفه قراردادش می شود.

سوزا بعد از این اتفاق، 4 ماه بدون تیم ماند و سرانجام به تیم پارتیزان بلگراد صربستان پیوست و این تیم مسیرش در فوتبال را مجددا تغییر داد.