به گزارش پارس به نقل از ایسنا، بهره‎ بردار تیم فوتبال گهر دورود با اعلام این خبر افزود: دیگر قابل نیستم در فوتبال بمانم. مطمئن باشید برای همیشه می‎ روم، من عددی نیستم که در امور مستطیل سبز نقش داشته باشم و تصمیمم جدی است.

وی که از اتفاقات چند وقت اخیر ناراحت بود، یک خبر خوشحال کننده برای هواداران گهر داشت: ۷۰۰ میلیون تومان برای تکمیل استادیوم تختی دورود هزینه می‎ کنم و آن را مثل یک گل سرخ در سالروز صعود گهر به لیگ برتر (۲۰ اردیبهشت) به هواداران این تیم و مردم دورود تقدیم می‎ کنم.

هدایتی با بیان این‎ که گهر در اول فصل بد بسته شد، اظهار کرد: با عشق و علاقه به این تیم ورود پیدا کردیم و هدایت تیم را به یکی از بهترین مربیان ایران سپردیم که آقای مایلی‎ کهن هم به ما منت نهاد و هدایت تیم هجدهم جدول را پذیرفت و تلاش کردیم مانع سقوط گهر شویم که متأسفانه مشکلات زیاد این اجازه را به ما نداد.

بهره‎ بردار گهر، بازی نکردن در استان، ضعیف بسته شدن تیم، جوسازی و… را از مهمترین مشکلات این تیم دانست و ادامه داد: قسم می‎ خورم برای خرید بازیکن در نیم‎ فصل یک میلیارد تومان به مدیریت وقت باشگاه دادم. گفتند عماد رضا را با ۸۰۰ میلیون تومان جذب کنیم اما من گفتم او می‎ خواهد چه خدمتی به تیم کند، با این پول چند بازیکن جوان بگیرید.

وی در پایان تأکید کرد: حیف است گهر با این هوادارانی که دارد نتواند در لیگ برتر حضور داشته باشد و باید شرایطی فراهم شود که فصل آینده این تیم به لیگ برتر صعود کند.