درمورد بازی استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان که با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: شب گذشته استقلال همیشگی را در میدان ندیدیم. این استقلال با تیمی که اواخر فصل گذشته در لیگ برتر دیده بودیم فاصله زیادی داشت. شاگردان منصوریان بی‌محابا اما بی‌برنامه حمله کردند.

وی ادامه داد: استقلال خوزستان مدافعی مانند کولیبالی داشت که تمام ضربات سر را زد. وقتی حریف چنین مدافعی دارد، دیگر نباید بازیکنان روی دروازه سانتر از جناحین را انجام بدهند. وقتی مهدی قائدی به زمین آمد شرایط بهتر شد. هیجان بازی هم بهتر و بیشتر شد و تماشاگران به گلزنی امیدوار شدند. با این حال استقلال در این بازی کورکورانه حمله کرد و به در بسته کوبید، زیرا کولیبالی روی زمین ضعیف‌تر است و نباید با حضور او فقط به توپ‌های ارسالی اکتفا می‌شد.

این پیشکسوت استقلال تصریح کرد: کادر فنی باید این دستورات را به بازیکنان می‌داد و از آنها می‌خواست که سانتر نکنند و بازی را روی زمین ادامه بدهند. حیف شد استقلال 2 امتیاز خانگی را از دست داد، امیدوارم این تیم هرچه زودتر شرایطش بهتر شود و در کورس قرار بگیرد.

طاهری در مورد اینکه منصوریان بعد از شکست در آبادان فدراسیون را مقصر دانست و پس از توقف مقابل استقلال خوزستان از داور انتقاد کرد که 2 پنالتی این تیم را نگرفته، گفت: من در حد و اندازه‌ای نیستم که در مورد شرایط داوری صحبت کنم، زیرا هیچ موقع داور نبوده‌ام، ولی فکر می‌کنم اگر داور اشتباهی هم مرتکب شد برای هر دو تیم بود و می‌توانست برای استقلال خوزستان هم یک پنالتی بگیرد.