علیرضا منصوریان در پایان دیدار مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه او اعتقاد دارد خطا روی علی قربانی پنالتی بوده اما علی قربانی اعلام کرد یادش نمی‌آید در زمین چه اتفاقی برایش افتاده است، گفت: این مسئله طبیعی است بازیکن در فشار بازی قرار دارد و گاهی متوجه اتفاقاتی که می‌افتد نمی‌شود.

وی با اشاره به اشتباهات داوری تصریح کرد: امروز اتفاقات فوتبال را دیدید که در یک صدم ثانیه تصمیم درست داور می‌توانست نتیجه را یک بر صفر کند و آن وقت دیگر تیم عبدالله ویسی از محوطه جریمه بیرون می‌آمد و جریان بازی به طور کلی تغییر می‌کرد. امیدوارم چالش‌های هفته گذشته تأثیری در اتفاقات بازی دیشب نداشته باشد و برخی افراد بتوانند سر خود را راحت روی بالش بگذارند و با آرامش بخوابند چرا که وجدان در پایان شب به سراغ آدم می‌آید. دوست دارم این بدبینی من هرچه زودتر حل شود چرا که امروز 2 پنالتی ما گرفته نشد در شرایطی که داور به صحنه‌ها نزدیک بود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا صحبت‌هایش در نشست قبل از بعد از بازی مقابل صنعت نفت را تأثیرگذار در اتفاقات امروز می‌داند، اظهار داشت: هرجا احساس کنم حق استقلال ضایع شده اصلاً عاقبت‌اندیشی برایم مهم نیست و حرفم را می‌زنم. شاید یک نفر بگوید بعداً ممکن است در آینده اتفاقات بدی بیفتد و سکوت کند اما من مدیون استقلالم و اصلاً عاقبت‌اندیشی نمی‌کنم و حرفم را با صراحت می‌زنم.

منصوریان در مورد اینکه استقلال پیراهن دیگری رونمایی کرده بود و چرا امروز با پیراهن فصل قبل به میدان رفت، گفت: پیراهن جدید ما تبلیغ اسپانسر سال قبل را داشت. دیشب قرارداد استقلال با اسپانسر شکسته شد و ما مجبور بودیم خیلی زود نام اسپانسر را از لباس‌مان برداریم که امکان این کار نبود به همین خاطر پیراهن‌های سال قبل را تدارکات تیم از انبار خارج کرد و نام امام رضا به روی آن نوشتیم که واقعاً‌ نقش بستن نام امام رضا روی لباس استقلال افتخاری است که امروز نصیب‌مان شد. حدود 600 پیراهن استقلال با نام همراه اول است که اگر ببینیم قرارداد به طور قطعی فسخ شده آنها را از هفته بعد به ورزشگاه می‌آوریم و هر بار تعدادی را درون جمعیت پرتاب می‌کنیم.

وی در رابطه با اینکه برخی از هواداران در پایان بازی علیه او شعار سر دادند و حتی این مسئله باعث شد با عده‌ای دیگر از هواداران درگیری پیدا کنند، خاطرنشان کرد: حقیقتاً چیزی نشنیدم. در پایان بازی مقابل تونل ایستاده بودم تا عقیل کعبی و سایر بازینکان استقلال را راهی رختکن کنم استقلال خوزستان به نوعی استقلال B است. یار اصلی ما استقلال اهواز بود که متأسفانه این تیم سقوط کرد و اکنون استقلال خوزستان برادر خوانده ما است من چیزی نشنیدم البته گاهی اوقات در گوشه کنار صداهایی می‌آید که پیدا کردن این صدها و اینکه از کجا این حرف‌ها گفته می‌شود کار سختی نیست.

منصوریان در پاسخ به این سؤال که او خط قرمز هواداران بوده و جای تعجب دارد که علیه او شعار سر دادند، عنوان کرد: من قسم می‌خورم چیزی نشنیدم. سال قبل تا هفته پانزدهم و شانزدهم هواداران پای ما ایستاند و در نهایت تیم را دوم به آنها تحویل دادیم. اگر یک تعداد شیطنت می‌کنند مشکل خاصی نیست قطع به یقین ما امسال هم در کورس رقابت هستیم و روزهای خوبی در پیش خواهیم داشت.