علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و استقلال خوزستان گفت: هفته اول نتوانستیم در مقابل صنعت نفت آبادان نتیجه لازم کسب کنیم، امیدوارم در مسابقه فردا که اولین دیدار خانگی ما محسوب می‌شود حریف را شکست دهیم.

منصوریان در ادامه گفت: خوشحالم اولین کنفرانس را در تهران برگزار می‌کنیم امیدوارم روز خوبی داشته باشیم. در حال حاضر شرایط ایده‌آل داریم و می توانیم بازی خوبی را ارائه دهیم. جباری هم همانند بازیکنان بزرگ یک دهه فوتبال بازی کرده است و مصدومیت‌های دارد اما پله پله این بازیکن را به مرز آمادگی می‌رسانیم مجتبی 4 سال در کشورهای عربی مداوم فوتبال بازی کرده است‌. امیدواریم بتواند فردا برای ما بازی کند. روی جباری حساب ویژه ای باز کردیم و او پرستیژ تیم ما است و امیدوارم نقش خود را به خوبی ایفا کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران افزود: سه بازیکن تیم امید به تیم ما برگشتند و اگر کادر فنی تشخیص بدهد در ترکیب اصلی از آنها استفاده می‌کنیم پادوانی هم اضافه شده است و خبری که از امید ابراهیمی داریم این است که تمرینات بدنسازی خود را شروع کرده است و فرقی ندارد که با ما تمرین کند یا تیم ملی زیرا شیوه تمرین ما با تیم ملی یکسان است.

منصوریان خاطرنشان کرد: در مورد بازی هفته پیش خود نمی خواهیم صحبت کنیم و حتی فکر کردن هم در این خصوص اذیتم می‌کند از هواداران دعوت می کنم فردا با حوصله در ورزشگاه حضور یابند، از استقلال علی منصوریان حمایت کنند فردا می‌خواهیم استقلال جدیدی را رونمایی کنیم. در جذب بازیکنان دقت کردیم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال به تهران گفت: به ویسی خوش آمد می گویم او استخوان‌بندی قهرمان لیگ را حفظ کرده و فقط چند بازیکن از آنها جدا شدند تیم بسیار خوبی دارد و توانست مقابله تیم فوتبال تراکتورسازی نتیجه لازم را بگیرد‌. باید در مسابقه مقابل استقلال خوزستان باید باهوش باشیم و اول فوتبال زیبا نمایش بدهیم و 3 امتیاز را کسب کنیم.

منصوریان در پایان خاطرنشان کرد تیم فوتبال امید زیر نظر محمد نوازی دوران خوبی را طی می‌کند و چند بازیکن خوب جذب کردیم برای تیم‌ امید‌. محمد نوازی بعد از بازی با استقلال خوزستان به کادرفنی بزرگسالان اضافه می‌شود تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.