تونی کروس می‌گوید که زین‌الدین زیدان به خاطر شیوه مربیگری‌اش در رئال مادرید او را یاد مربیان آلمانی می‌اندازد.

فصل آینده دومین فصلی خواهد بود که زیزو از ابتدای لیگ هدایت کهکشانی‌ها را برعهده خواهد داشت و این در حالیست که در دو فصل قبلی که یکی از‌ آنها را در اواخر نیم فصل نخست آغاز کرد، او دو قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی لالیگا برای رئال مادرید به ارمغان آورده است.

کروس با اعتراف به اینکه سطح توقع زیزو از شاگردانش بالاست و البته خود او با این موضوع مشکلی ندارد، اظهار داشت: همه ما داریم سخت تلاش می‌کنیم به خصوص در چند هفته اول اردوی پیش فصل. گاهی اوقات فکر می‌کنم که زیدان آلمانی است چون کارهایی که او در کنار ما انجام می‌دهد شبیه مربیان آلمانی است. او خیلی شفاف گفته است که از ما سختکوشی در تمرینات و تکرار آن در بازی‌ها را می‌خواهد.

کروس در ابتدای اردوی پیش فصل رئال دچار مصدومیتی جزئی شد اما او حالا آماده است و می‌تواند در بازی دوستانه بامداد فردا (پنجشنبه) مقابل منتخب MLS به میدان برود.

وی افزود: خیلی مهم است که ما برای بازی‌های پیش رو به خوبی آماده شویم. من الان احساس به مراتب بهتری دارم و برای حضور در بازی‌های بعدی هیجان‌زده‌ام. لیگ MLS به سرعت در حال پیشرفت است و در آن تیم‌ها و بازیکنان بزرگی خضور دارند. شاید این لیگ در حد لالیگا یا بوندس‌لیگا نباشد اما هر سال نسبت به سال قبل بهتر می‌شود.