قرمزهای تهران پس از برگزاری اردویی چند روزه در کی‌یف اوکراین بعدازظهر امروز وارد پایتخت شدند.

سرمربی کروات پرسپولیس پس از بازگشت و در فرودگاه امام خمینی و در مورد این اردو به خبرنگاران گفت: اردوی بسیار خوبی بود و ما دیدارهای تدارکاتی مثبتی را برگزار کردیم. تنها مشکل کوچک‌مان تعداد کم بازیکنان بود اما ما از همه آنها راضی هستیم و عالی کار کردند. منشا مشکل کوچکی دارد و با کسالت مختصری روبرو شده است.

برانکو در خصوص فشار تمرینات بدنسازی روی بازیکنان گفت: بازیکنان که همیشه گریه می‌کنند اما عالی کار کردند و هیچ انتقاد و گله‌ای از آنها نداریم. تمرینات بسیار سنگین بود اما مهمترین هدف ما قهرمانی در سوپر جام است.

سرمربی پرسپولیس در مورد رفت و برگشت آقای گل تیمش گفت: خوشحالم که او بازگشت. البته طارمی نرفته بود که بخواهد برگردد. خودش انتظار داشت به اروپا برود اما دوباره به ما ملحق شد. او به مقداری زمان نیاز دارد تا آماده شود. مهمترین بازی ما مقابل الاهلی عربستان است که یک ماه تا آن بازی فرصت باقی است.

وی در خصوص برگزاری دربی در اروپا گفت: این سوالی است که از باید از باشگاه بپرسید. من تازه از هواپیما پیاده شده‌ام و از چیزی خبر ندارم. آخرین خبر را در این مورد نمی‌دانم و در جریان برنامه نیستم اما ما برای سوپر جام آماده می‌شویم و کسب قهرمانی برای ما بسیار مهم است. همچنین می‌خواهیم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم. با این حال دربی نیز جالب توجه است و شنیده‌ام که به خاطر مسائلی مالی برای باشگاه اهمیت دارد.

ایوانکوویچ در مورد اینکه گفته می‌شود ممکن است با توجه به وضعیت بد تیم نفت، دیدار سوپرجام لغو شود، گفت: نمی‌دانم این دیدار برگزار می‌شود یا نه ولی چون دیدار رسمی است قاعدتا باید برگزار شود. فکر می‌کنم مشکلاتی در این زمینه وجود دارد ولی جوابی نمی‌توانم به آن بدهم.

برانکو در پایان درمورد وضعیت بشار رسن گفت: باشگاه به وضعیت او رسیدگی می‌کند.