در پایان لیگ جهانی والیبال 2017 که با قهرمانی فرانسه به اتمام رسید، فدراسیون جهانی والیبال تیم برتر این دوره از رقابت‌ها را معرفی کرد.

در این لیست اروین انگاپت، دریافت کننده قدرتی فرانسه به عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ جهانی والیبال 2017 انتخاب شد.

همچنین بنجامین تونیوتی، پاسور تیم فرانسه نیز به عنوان بهترین پاسور معرفی شد. در بخش بهترین اسپکرها ریکاردو  لوکارلی از برزیل و اروین انگاپت از فرانسه در تیم برتر  لیگ جهانی قرار دارد.

والاس دسوزا نیز به عنوان بهترین  پشت خط زن مسابقات معرفی شد. گراهام ویگراس از کانادا و کوین لروکس فرانسوی نیز به عنوان بهترین مدافعان لیگ جهانی انتخاب شدند.

بیلیر بن ، لیبروی کانادا نیز  عنوان بهترین بازیکن آزاد را کسب کرد.

پس از معرفی تیم منتخب لیگ جهانی 2017، فدراسیون جهانی والیبال اسامی بهترین بازیکنان را بر اساس معیارهای امتیازی معرفی کرد.

در بخش امتیازآورترین بازیکنان استفان بویر از فرانسه با 165 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن این دوره از لیگ جهانی انتخاب شد. تسوتان سوکولف  از بلغارستان و تیلور ساندر از آمریکا با 147 و 146 امتیاز در رده‌های بعدی ایستادند.

در بخش بهترین اسپکرهای مسابقات مارکو ایووویچ از صربستان با 53.94 درصد بهترین آبشارزن  لیگ جهانی شد. استفان بویر با 53.15 درصد و بنجامین پچ از آمریکا با 52.86 درصد در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

نیکولا نیکولف از بلغارستان که سابقه بازی در لیگ ایران را نیز دارد موفق شد با 0.74 درصد به عنوان بهترین مدافع معرفی شد.  الیاس کورکائف از روسیه و دیوید اسمیت از آمریکا نیز پس از او در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش بهترین سرویس‌زنان باز هم نام استفان بویر با 0.52 درصد در صدر بهترین‌ها دیده می‌شود. پس از او دیمیتری ولکف از روسیه و مائوریسیو سوزا از برزیل در رده‌های بعدی ایستادند.

در بخش بهترین پاسورهای لیگ جهانی 2017 سعید معروف ، کاپیتان تیم‌ ‌ملی والیبال ایران با 5.06 درصد در جایگاه سوم برترین پاسورهای لیگ جهانی قرار دارد. برونو رزنده و نیکولا جووویچ بالاتر از سعید معروف در این لیست جای گرفته‌اند.

در بخش بهترین توپ گیرها پاول زاتورسکی از لهستان با 2.14 درصد  در صدر قرار دارد. بیلیر بن و مائوریسیو سیلوا در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند. همچنین میلاد عبادی پور با 1.65 درصد در جایگاه چهارم بهترین توپ گیرهای لیگ جهانی قرار گرفت.

در قسمت بهترین دریافت کننده‌ها مائوریسیو سیلوا از برزیل با 65.83 درصد در جایگاه نخست قرار گرفت و جان گوردن پرین از کانادا و ماسیمو کولاچی از ایتالیا پس از او در مکان‌های بعدی ایستادند.