علیرضا استکی در مورد شرایط تمرینات امیر علی‌اکبری نماینده MMA ایران که این روزها در تایلند تمرینات خود را جهت حضور در مسابقات رایزن آماده می‌کند، گفت: امیر علی اکبری تمرینات MMA خود را زیر نظر مربی خارجی پیگیری می‌کند اما تمرینات بوکس او مثل گذشته زیر نظر من پیگیری می‌شود. امیر یک آسیب‌ دیدگی کوچکی دارد که خدا را شکر رفع شده و نگران کنده نیست. طی 10 روزی که در تایلند حضور داشتم، تلاش بسیار خوبی را از او شاهد بودم و انصافا تمرینات خوبی را انجام میداد. پس از پایان تمرینات بوکس امیر به تهران آمدم. قرار است علی‌اکبری نیز تا پایان هفته به ایران سفر کند و مرحله جدید اردوهای خود را در تهران پیگیری کند.

وی در مورد حریف آمریکایی علی اکبری، گفت: طبق برنامه ریزی مسابقات رایزین، قرار است امیرعلی اکبری در مرحله بعدی به مصاف نماینده آمریکا برود، او کری خوانی کرده که قطعا امیر جواب کری‌خوانی‌های او را در رینگ ژاپن خواهد داد.

استکی در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمرینات علی‌ اکبری بدون استرس و بدون حاشیه در تایلند پیگیری شد و او آمادگی بسیار خوبی را برای مبارزه مقابل حریف خود دارد. امیر بسیار جدی و با برنامه‌ریزی دقیق تلاش و کوشش می‌کند تا به هدفی که دارد برسد، او دور از خانواده و در شرایط گرم آب و هوایی که تایلند دارد تمرینات سختی را پیگیری می‌کند و با انگیزه‌ای که دارد به دنبال شکست حریف آمریکایی و در پایان کسب عنوان قهرمانی است. به نظرم او شایستگی کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات را دارد.