محمدرضا ساکت در این نشست که عصر جمعه در سالن کنفرانس مرکز ملی ایران برگزار شد عنوان کرد:خوشحالم در این جمع شایسته حضور پیدا کردم.اینجا چهره‌هایی را می بینم که لیگ را گذارندند،جام جهانی را سپری کردند و در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند اما در کمال تواضع و فروتنی همچنان دنبال یادگیری هستند.ریاست فدراسیون توجه خاصی را به فوتبال پایه دارد و حساسیت ویژه‌ای را برایش قائل هست. یکی از این تیم‌ها،تیم فعلی است. تیمی که آینده فوتبال کشور را بر پایه آن طراحی می کنیم. این تیم در جام جهانی جوانان متفاوت از دوره واپسینی که چند سال قبل برگزار شده بود حضور یافت.

وی افزود: مشکل بزرگی را با آن روبرو هستیم که تداخل برنامه‌های فوتبال آسیا و برنامه‌‌های فیفا است و این موضوع از ید اختیار فدراسیون،باشگاه‌ها و سرمربیان تیم ما خارج است.این به دلیل تفاوت تقویم میان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود دارد.پیام کار آقای پیروانی و فدراسیون فوتبال این است که بود و نبود هیچ کسی در کار تیم شما تاثیری نمی گذارد و ما به شایستگی این تیم اطمینان و باور کامل داریم.کشور ما مملو از استعداد است.ما دیروز و امروز هم هشدار دادیم و می دانیم کسانی که در این تیم حضور پیدا نمی کنند هم خودشان و هم باشگاهشان مغبون می شوند.خوشحالم که بهترین مجموعه فنی با شما کار می کند.
وی افزود:افق شما باید افق 2020 باشد.باید گام نخست را محکم بردارید چون مجموعه توانمندی هستید.این قدر کادر فنی به شما اعتماد داشته که جایگزین نفراتی شدید که از نظر سنی از شما بزرگترند.فدراسیون،آقای کی روش و آقای پیروانی به شما باور دارند.پاسدار این باور باشید.