عبدالکاظم طالقانی پیش از ظهر امروز در مجمع هیئت فوتبال استان خوزستان با حضور مهدی تاج اظهار کرد: از سال اول دنبال این بودیم که ساختار تشکیلاتی و اداری هیئت را ارتقا و تغییراتی را در آن ایجاد کنیم؛ به دنبال جوانگرایی در هیئت، کارهای خوبی در این راستا انجام و نیروهای جوان تحصیلکرده جذب شد.

وی افزود: امکاناتی که اداره کل به ما تحویل داده شده بود را باید نگهداری و از آنها به خوبی استفاده می کردیم. ورزشگاه غدیر حداقل ماهی 60 میلیون تومان هزینه داشت که بحمدالله تا امروز توانستیم این کارها را انجام دهیم و مشکلی در این زمینه نداریم.

طالقانی بیان کرد: در زمینه تجهیز و تأمین برخی از اقلام و هزینه های هیئت های شهرستانی که اعتبار آن به ریز موجود هست، با برنامه ریزی در سه نوبت هیئت های استان را تجهیز کردیم. در زمینه تأمین مخارج مسابقات شهرستانی نیز اعتباراتی را به آنها اختصاص دادیم تا به خوبی این کارها را به سرانجام برسانند.

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان گفت: هر سال برنامه جدیدی را ارائه می دهیم که در دو سال قبل تشکیل آکادمی فوتبال بود و تا به امروز مستمرا فعالیت دارد. در زمینه آموزش مربیان نیز دوره هایی را به صورت کارگاهی برگزار کردیم.

طالقانی افزود: در سال جدید دنبال این هستیم که به باشگاه های استان رسیدگی کنیم چون از نظر امکانات و مخارج در سطح ضعیفی هستند.