تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که یک رأس گوسفند زیر پای بازیکنان این تیم قربانی شد.
 
تیم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده‌سازی خود جهت حضور در لیگ هفدهم از ساعت 18:30 دقیقه امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را پیگیری کرد.
 
تمرین امروز حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید:
 
* پیش از شروع تمرین علیرضا منصوریان شاگردانش را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.
 
پیام منصوریان برای بدخواهان و قربانیِ گوسفند
 
* یعقوب کریمی بعد از اینکه عصر امروز قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و به صورت اختصاصی برنامه‌های بدنی انجام داد.
 
* حمید بابازاده با وجود آنکه پسرش در محل تمرین امروز حاضر شده بود باز هم غایب بود و دروازه‌بانان تیم استقلال زیر نظر اشکان نامداری تمرین کردند.
 
* هرائر مگویان و بهنام برزای به همراه پژمان منتظری نفرات غایب امروز تیم استقلال بودند.
 
پیام منصوریان برای بدخواهان و قربانیِ گوسفند
 
* تمرین امروز هم مثل روزهای اخیر با استقبال خوب تماشاگران مواجه شد و حدود 500 نفر در کمپ حجازی حاضر شدند. نکته قابل توجه این بود که تماشاگران امروز به نوعی با بازیکنان آشتی کرده و تک‌تک آنها را مورد تشویق قرار دادند. این اتفاق در حالی رخ داد که از آغاز تمرینات استقلال تا به امروز تنها علیرضا منصوریان تشویق می‌شد و سرمربی آبی‌پوشان با اشعار مختلف مورد حمایت تماشاگران قرار می‌گرفت. ظاهراً طرفداران استقلال به خاطر شکست سنگین این تیم مقابل العین بازیکنان را تشویق نمی‌کردند.
 
پیام منصوریان برای بدخواهان و قربانیِ گوسفند
 
* تعدادی از هواداران استقلال پرچمی را آورده‌اند که روی آن دو ستاره هک شده و عدد 4 نیز به رویش نقش بسته است.
 
* بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی از روی نیمکت تمرین امروز استقلال را نظاره کردند.
 
* با گذشت 30 دقیقه از آغاز تمرین امروز یک رأس گوسفند زیر پای بازیکنان استقلال قربانی شد. تعدادی از مشوقین استقلال شاخه گل‌های آبی‌رنگی را در دست داشتند و آنها را به هواداران هدیه کردند. هنگامی که منصوریان از بازیکنان خواست تا برای قربانی گوسفند به کنار زمین بروند سرمربی استقلال جمله عجیبی را در میان بازیکنان و هواداران به زبان آورد. او گفت «بر بدخواهان استقلال لعنت» در این لحظه بازیکنان با صدای بلند حرف سرمربی استقلال را تأیید کردند و منصوریان در ادامه گفت ان‌شاءالله امسال سال خوبی برای استقلال و بازیکنانش باشد و به حق حضرت زینب (س) نتایج خوبی بگیریم و بازیکنان در سلامت باشند. بازیکنان هم با ذکر یک صلوات بلند به ادامه تمرین پرداختند.
 
* تمرین امروز مانند روزهای گذشته توسط میک مکدر مورت در قالب کار بدنی طراحی شد و سپس بازیکنان کار تاکتیکی را انجام دادند. هنگامی که استقلالی‌ها در قالب دو تیم زد و آبی فوتبال بازی می‌کردند منصوریان حرص و جوش زیادی می‌خورد و بازیکنان را به دادن پاس‌های با دقت تحریک می‌کرد. این فوتبال درون‌ تیمی به شکلی ادامه داشت که هرگاه شجاعیان شهباززاده و بیت سعید حرکات زیبایی انجام می‌دادند با تشویق تماشاگران روبه‌رو می‌شدند.
 
پیام منصوریان برای بدخواهان و قربانیِ گوسفند
 
تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه و در دیداری دوستانه در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی پشت درهای بسته به مصاف نساجی قائم‌شهر خواهد رفت.