به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سیدرضا افتخارى مدیرعامل باشگاه استقلال بعداز ظهر روز 55 شنبه با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سلطانى فر دیدار و گفتگو کرد. 

 
در این دیدار که 2 ساعت به طول انجامید، افتخارى گزارش کاملى از اقدامات و فعالیت هاى صورت گرفته در دوران مدیریت خود شامل تعیین تکلیف پرونده هاى گذشته در فیفا، پیگیرى مطالبات بازیکنان، وضعیت بدهى هاى مالیاتى باقیمانده از گذشته، توسعه و تقویت تیم هاى پایه استقلال، آماده سازى و بازسازى ورزشگاه امام رضا (ع) و کمپ استقلال با همکارى بخش خصوصی ارائه کرد.
 
 
از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست، برنامه هاى جارى باشگاه براى فصل آینده، همکارى بیشتر با سامانه 3090، جذب بازیکنان جدید و موثر، استفاده از امکانات و منابع بخش خصوصی براى درآمد پایدار و عدم وابستگى به بودجه دولتى و ترمیم هیات مدیره تا پیش از پایان خردادماه بود.
 
 
در این دیدار وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از عملکرد مدیرعامل و نیز سرمربى استقلال تاکید کرد شما توانستید در این مدت کوتاه بدون بودجه دولتى، 5 میلیارد تومان از بدهى هاى تان، هزینه هاى سنگین مربوط به حضور در بازى هاى آسیایى و بدهى هاى گذشته به بازیکنان خارجى را پرداخت کنید.
 
 
سلطانى فر افزود: استقلال از انتهای جدول به بالا آمد و نایب قهرمان شد، سهمیه آسیایى گرفت و در شرایطى که نمى توانستید بازیکن جدید جذب کنید، با استفاده از جوانان خود دست به کار بزرگى زدید و تا مرحله یک هشتم آسیا تیم هاى قدرتمندى را شکست دادید.
 
 
وزیر ورزش و جوانان ضمن اشاره به این که وزارتخانه از عملکردتان رضایت دارد و با تاکید بر این که "با قدرت به کارتان ادامه دهید" افزود: در فصل جدید نقاط ضعف را برطرف و رضایت هواداران را بیش از گذشته بدست خواهید آورد.
 
 
سلطانى فر در پایان از اینکه باشگاه استقلال توانست براى اولین بار 80٪‏ مطالبات بازیکنان و کادر فنى و حقوق کارکنان کارکنان را پرداخت کند ابراز رضایت نموده و از مدیرعامل باشگاه به واسطه اینکه برخلاف گذشته بدهى ایجاد نکرده است، تشکر کرد