تراکتورسازان به  علت محرومیت نقل و انتقالاتی قادر به جذب بازیکن برای فصل آینده نیستند. آنها امیدوار بودند که بتوانند بعد از پایان نقل و انتقالات سه بازیکن آزاد جذب کنند که فیفا اجازه جذب بازیکن آزاد هم به این تیم نداد. 

 
روزبه وثوق احمدی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تایید این مطلب گفت: جواب استعلام از فیفا در مورد جذب بازیکن آزاد از سوی تراکتورسازی به دستمان رسید که متاسفانه فیفا اعلام کرده که تراکتورسازی تا پنجره نقل و انتقالاتی بعدی محروم است و نمی تواند بازیکن آزاد جذب کند. 
 
وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال تراکتورسازی تا نیم فصل دوم لیگ هفدهم از جذب بازیکن محروم است و فقط می تواند قرارداد بازیکنان فعلی خود را تمدید کند. 
 
احمدی تصریح کرد: حکم فیفا مبنی بر ممنوعیت تراکتورسازی از جذب بازیکن آزاد قطعی است و قابل تجدید نظر خواهی نیست. به هر حال آجرلو مدیر عامل تراکتورسازی تمام تلاش خود را برای حل پرونده های حقوقی می کند اما باشگاه تراکتورسازی در صورت تسویه حساب با طلبکاران فقط می تواند از محرومیت های بعدی جلوگیری کند و محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی امسال این تیم پابرجا است. 
 
مسئول کمیته وضعیت بازیکنان و مربیان در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال مسئولان تراکتورسازی فقط می توانند با بازیکنان فعلی خود قرارداد ببندند و از جذب بازیکن آزاد بعد از نقل و انتقالات هم محروم هستند.