شهاب کرمی که در نیم فصل و با پایان دوران سربازی‌اش راهی پرسپولیس شده بود، یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد که تصمیم‌گیری در خصوص آینده‌اش را منوط به تصمیم باشگاه می‌کند.


کرمی که پیش از مشکلات مربوط به سربازی‌اش و اعلام به ملوان یکی از گزینه‎های تیم ملی و بازیکن موفق در فولاد خوزستان محسوب می‎شد، در نهایت یک فصل و نیم از دوران حرفه‌ای خود را در ملوان پشت سر گذاشت. این هافبک دفاعی در ادامه با توجه به نیاز پرسپولیس در نیم فصل راهی این باشگاه شد و پیراهن شماره 66 را تحویل گرفت.


با این حال علیرغم فرصت کمی که به این بازیکن رسید او توانست عملکرد موفق و قابل قبولی از خود به جا گذاشته و نظر برانکو را به خود جلب کند و در دیدار پایانی فصل برابر لخویا نیز نمایش مطلوبی در دقایق پایانی داشت. شایعه مربوط به جدایی این بازیکن امروز به صورت جدی و از سوی مدیربرنامه او اعلام شد تا کرمی نسبت به این شایعه واکنش نشان دهد و در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بعد از پایان فصل راهی تعطیلات شده و به هیچ عنوان به فوتبال فکر نکردم. خاطرات تلخ چند وقت اخیر با توجه به موفقیت در مدت کوتاهی که با پرسپولیس داشتم باعث شد تا اکنون به این مساله فکر نکنم. در خصوص جدایی نیز اصلا اینطور نیست و شاید پیشنهاداتی وجود داشته اما در شرایط فعلی به هیچ عنوان به جدایی از این تیم فکر نمی‌کنم. نیمکت نشینی برای هر بازیکنی و در هر سطحی سخت است اما من اهل مبارزه هستم و اگر توانایی حضور فیکس داشته باشم باید آن را در تمرینات نشان دهم و در رسانه و فضای مجازی به دنبال بازارگرمی نخواهم بود، هرچند با خاطرات خوبی که در این مدت با پرسپولیس داشته‌ام نیمکت نشینی و فرصت کم بازی در این تیم را نیز افتخار بزرگی می‌دانم و تمام توانم را در فصل آینده به کار خواهم گرفت تا بازیکنی موفق در تاکتیک ذهنی و فنی برانکو باشم.