محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به این سؤال که علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس به دلیل اختلافی که با شما داشته از سمت خود استعفا کرده، اظهار داشت: این خبر صحت ندارد هیچ استعفایی از او به دست ما نرسیده است. طاهری سفت و سخت کارش را انجام می‌دهد و وزارت ورزش و من مشکلی با او نداریم. 

وی افزود: طاهری روی اسپانسر اختلاف‌نظر دارد و اگر قرار است اسپانسر جدیدی بیاورد می‌تواند برنامه‌هایش را در این باره به وزارت ورزش ارائه کند. مسئولیت اداره باشگاه با مدیرعامل است و اجرای برنامه‌ها نیز بر عهده اوست. اگر قرار است طاهری اسپانسری را که 19 ماه با او کار کرده تغییر دهد می‌تواند برنامه‌اش را به ما بدهد.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره برد پرسپولیس مقابل لخویا در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: پرسپولیس عالی جنگید، من به زحمت‌کشان این تیم و همین‌طور ملت بزرگ ایران که جوانان غیرت‌مند دارد تبریک می‌گویم، پرسپولیس با وجود فشاری که رویش بود دل میلیون‌ها هوادار را شاد کرد.

داورزنی همچنین درباره نتیجه استقلال مقابل العین، گفت: شرایط تیم‌ها با هم فرق می‌کند، درباره نتیجه استقلال دوستان فنی باید نظر دهند اما پرسپولیس در بازی شب گذشته کاملاً جنگید و امتیاز شیرینی کسب کرد. من به طاهری تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با وجود باخت سنگین  استقلال باز هم از افتخاری حمایت می‌کنید، تصریح کرد: با یک باخت نباید اظهارنظر کرد این تیم نایب قهرمان لیگ ایران شده و با وجود مشکلاتی که در جذب بازیکن داشت تا این مرحله بالا آمده است. ما نظارت اجمالی داریم اما بحث فنی بر عهده هیأت مدیره هر دو باشگاه است. هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس زحمت کشیدند از مجموعه کادر هر دو تشکر می‌کنم امیدوارم که برنامه خودشان را در سال جدید ارائه کنند و تیم‌هایشان را خوب ببندند. 

داورزنی در پایان، گفت: ما از طاهری انتظار داریم برنامه سال 96-97 خود را پر و پیمان ببندد و برنامه مالی خودش را در خصوص اسپانسر به ما ارائه دهد.