تمرینات استقلال بعد از یک جلسه ی سبک صبح روز یکشنبه جدی شد. بازیکنان استقلال بعد از وزنه زدن برنامه های تمرینی خود را آغاز کردند و منصوریان پیش از شروع کارهای تاکتیکی به نکات پر اهمیتی اشاره کرد و از بازیکنان خواست در یک هفته تمرینات این تیم تا پیش از دیدار با العین، اهمیت موضوعات زیر را رعایت کنند.


سرمربی استقلال درباره ی بازی حساس استقلال با العین به بازیکنان گفت: باید مواظب باشیم در این دیدار گلی دریافت نکنیم. گل نخوردن هدف اول ما در تهران است و نباید اجازه بدهیم دروازه ی ما برابر العین در تهران فتح شود.


منصوریان البته به خوبی می داند آبی پوشان در خط دفاعی مشکلاتی دارند و به همین دلیل باید در جلسات آینده ی تمرینی مشکلات دفاعی استقلال را به عنوان اولویت اصلی در دستور کار تمرینات خود قرار دهد. مهدی رحمتی در روزهای پایانی فصل فرم بسیار خوبی دارد و در دیدار برابر سپاهان و التعاون که برای استقلال اهمیت زیادی داشت، با چند واکنش خوب توانست عملکرد قابل قبولی ارائه دهد. بازیکنان دفاعی استقلال نیز نسبت به گذشته در دفاع کم اشتباه تر ظاهر می شوند و قطعا در این دیدار باید اشتباهات فردی خود را به حداقل برسانند.


سرمربی استقلال در ادامه به آبی ها گفت: در بازی برابر تیم های عربی می توانیم روی بازی مستقیم نیز حساب کنیم. در نیمه دوم و با نزدیک شدن به دقایق پایانی باید روی دروازه ی این تیم فشار بیاوریم. قدر موقعیت ها را بدانیم تا کار را در تهران تمام کنیم. بهترین نتیجه برای ما برد در خانه بی دریافت گل خورده است.


منصوریان که تجربه ی بازی با العین را در تهران دارد، به خوبی می داند آبی ها برابر این تیم در بازی برگشت کار دشواری دارد. نفت تهران تحت هدایت منصوریان دو فصل گذشته در دیدار در ورزشگاه آزادی موقعیت های زیادی را از دست داد و در نهایت تیم منصوریان در خانه متوقف شد؛ سرمربی استقلال نگران تکرار این اتفاق است و برای همین موضوع تاکید زیادی به استفاده از موقعیت ها در آزادی دارد.