به گزارش پارس ، به نقل ازمهر، تیم فوتبال پرسپولیس که لیگ دوازدهم را با سرمایه گذاری مطلوب و جذب بازیکنان مطرح تیم های دیگر و با سرمربیگری ژوزه کارش را آغاز کرد اما در پایان لیگ به رده ای بهتر از ششم دست پیدا نکرد و در حالی که امیدوار بود با قهرمانی در جام حذفی ناکامی لیگ را جبران کند اما شکست در ضربات پنالتی برابر سپاهان فصل سیاه سرخپوشان را کامل کرد. به دنبال این اتفاق انتقادات بسیاری از مجموعه بازیکنان، مدیریت و کادر فنی این تیم صورت گرفت.

به همین خاطر محمد رویانیان شامگاه سه شنبه نشستی چند ساعته با برخی پیشکسوتان باشگاه داشت تا شرایط این تیم برای فصل آینده را بررسی کند. در این نشست علی پروین، حسین کلانی، رضا وطنخواه، محمد زادمهر، حمید درخشان، افشین پیروانی، محمد پنجعلی، حمید استیلی و کریم باقری حضور داشتند و درباره مسائل مختلف تیم فوتبال پرسپولیس، نظرات خود را با محمد رویانیان در میان گذاشتند.

محمد رویانیان پس از این جلسه در جمع خبرنگارن حضور یافت و گفت: نشست بسیار خوبی بود که درباره مسابل فصل گذشته و همچنین مسایل فصل آینده میاحث مهمی مطرح شد و تصمیماتی اتخاذ گردید. بر این اساس یحیی گل محمدی به عنوان گزینه اولویت دار برنامه های خود را برای فصل بعد به کمیته فنی ارائه کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: همچنین ساختار جدید کمیته فنی به منظور نظارت و کنترل موثر بر سرمربی فصل آینده به هیات مدیره ارائه خواهد تا این ساختار به تصویب برسد. علاوه بر این قرار شد کمیته انضباطی با همکاری یکی از اعضای کمیته فنی نسبت به بررسی و عملکرد بازیکنان و کادر فنی هر چه سریعتر اقدام و نتیجه لازم را در جلسه بعدی کمیته فنی اعلام تا تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.

رویانیان همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا کرانچار و دنیزلی از گزینه های شما هستند، گفت: ما روی سرمربی ایرانی نظر داریم و قرار نیست در پرسپولیس به دنبال جذب سرمربی خارجی باشیم.

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین از دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر روز جمعه هفته جاری به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.