قرار بود تمرین امروز استقلال ساعت 16:30 در کمپ باشگاه برگزار شود، اما به دلیل حضور اعضای تیم در همایش حمایت از یکی از کاندیدهای ریاست جمهوری، این تمرین با تأخیر دو ساعته برگزار شد.

* بسیاری از بازیکنان با کت و شلوار در وسط زمین حضور داشتند و پس از چند دقیقه با تصمیم کادر فنی، لباس‌‌های خود را عوض کرده و آماده تمرین شدند.

* رضا افتخاری مدیرعامل و پندار توفیقی دبیر هیئت مدیره استقلال هم همراه بازیکنان در همایش حضور داشته و سپس به کمپ باشگاه بازگشتند.

* بهنام برزای دقایقی با پندار توفیقی به صورت خصوصی صحبت کرد.

* حدود 60 هوادار در کمپ حضور داشتند و بارها علیرضا منصوریان و بازیکنان را تشویق کردند. آنها همچنین بنر عجیبی از مهدی رحمتی در کمپ نصب کرده و به تشویق او پرداختند. نوشته‌ روی بنر این بود که کفر، ولی خدای من تویی!!!

* وریا غفوری، هرایر مگویان، علی قربانی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، امید ابراهیمی و سیدحسین حسینی غایبان تمرین بودند. غفوری و ابراهیمی مصدوم هستند، قربانی شب گذشته جشن مراسم ازدواج خود را برگزار کرده و حسینی هم برای برگزاری جشن ازدواج خود راهی شیراز شده است.

* یکی از هواداران بانوی استقلال در صندلی یکی از کمپ‌ها حضور داشت و علیرضا منصوریان دقایقی با او صحبت کرد.

* بازیکنان ابتدا به کارهای کششی پرداختند و سپس فوتبال درون تیمی را انجام دادند. نکته قابل توجه اینکه، مهدی رحمتی در نقش مهاجم بازی می‌کرد و درون دروازه‌ها یک طرف حمید بابازاده مربی دروازه‌بان‌ها و یک طرف هم ارشیا بابازاده فرزند او ایستاده بود.

* در فوتبال درون تیمی، علیرضا منصوراین هم بازی می‌کرد که برای دقایقی پای او کش آمد و پزشکان به مداوای او پرداختند.

به گزارش تسنیم، استقلال خود را برای برگزاری دیدار رفت مقابل العین امارات که روز دوشنبه اول خردادماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، آماده می‌کند.