تیم فوتبال پرسپولیس ایران به لطف پیروزی ۴ بر ۲ مقابل الوحده امارات و با هت‌تریک ستاره خود یعنی مهدی طارمی که پیروزی تیمش در این دیدار را تضمیمن کرد، به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید.

پرسپولیس به خوبی بر این بازی تسلط داشت و ۵۸. ۶ درصد مالکیت توپ و میدان و ۱۱ شوت در محوطه جریمه حریف در مقابل سه شوت را ثبت کرد.

بازیکنان این تیم ۲۱ بار توپ بازیکنان الوحده را تکل زدند و ۲۴ بار هم اقدام به دفع توپ و دور کردن آن از نیمه زمین خود کردند. در نبردهای تن به تن هم شاگردان برانکو روی هم رفته در ۶۱. ۹ درصد دوئل‌ها موفق بودند.

خط هافبک چهارضلعی این تیم متشکل از سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده با پرسینگ باعث شدند تنها ۶۸. ۳ درصد از پاس‌های بازیکنان الوحده سالم به مقصد برسد.

سروش رفیعی در جریان بازی ۱۱ توپ را از بازیکنان الوحده پس گرفت. با فشاری که بازیکنان میانی پرسپولیس به حریف آوردند، سبب شدند تا راشد علی، دروازه‌بان الوحده با اشتباهش در همان ابتدای بازی، سروش رفیعی را در موقعیت گل قرار دهد.

مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس آمادگی خود را بار دیگر در بازی دوشنبه با هت‌تریک فوق‌العاده‌اش به رخ کشید. طارمی در جریان بازی ثابت کرد که مهار او توسط مدافعان الوحده غیرممکن است و با فرارهای شگفت‌انگیز خود از دست مدافعان حریف ۷ شوت از ۱۲ شوت تیمش به سمت دروازه الوحده را زد.

هر سه گل طارمی از سمت راست محوطه جریمه حریف به دست آمد،اما این سه گل روی توانایی مهدی طارمی در یافتن فضای مناسب برای گلزنی به ثمر رسید، آن هم در شرایطی که هر سه پاس منجر به گل از مناطق دشوار زمین به او رسید.

درست است که طارمی روی گل‌ها تیر خلاص را زد اما محسن مسلمان، هم‌تیمی او در بیشتر ۹۰ دقیقه بازی او را تغذیه کرد.

محسن مسلمان، بازیکن شماره «۷۷» پرسپولیس که یکی از هافبک‌های پرتلاش این تیم بود، در این دیدار به او آزادی عمل در زمین داده شده بود تا با پاس‌های جادویی خود، کار تیمش را تکمیل کند.