تیم‌های فوتبال اتلتیکو و رئال مادرید شب گذشته در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2 بر یک اتلتیکو مادرید همراه شد.

در مجموع دو دیدار رفت و برگشت رئال مادرید موفق شد با نتیجه 4 بر 2 پیروز شود و راهی فینال مسابقات شده تا حریف یوونتوس ایتالیا شود.

زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از آنکه برای دومین سال پیاپی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید، در مصاحبه با روزنامه آس اسپانیا گفت: ما واقعا خوشحال هستیم که در نهایت موفق شدیم به فینال برسیم. این افتخار برای همه است مخصوصا بازیکنان که تا الان هم در تلاش مستمر بودند.

وی افزود: ما پیش رو خود زمان کافی داریم تا خود را برای بازی فینال آماده کنیم. دوست دارم به همه بگویم که از عملکرد خودمان در این بازی بسیار خوشحالم. در این بازی به خاطر دریافت دو گل زودهنگام با سختی مواجه شدیم اما جای نگرانی زیاد نداشت. می‌دانستیم در این بازی فرصت‌هایی را برای گلزنی خواهیم داشت. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. با وجود ایسکو و بنزما ما فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم.

زیزو درباره عملکرد بنزما در این بازی که 3 بازیکن اتلتیکو مادرید را دربیل زد و تنها گل رئال مادرید را ساخت، گفت: نمی‌دانم که بنزما چگونه آن حرکت را انجام داد.. اما این را می‌دانم که فوتبال تنها گل زدن نیست. از عملکرد بنزما خوشحالم و به صورت کلی از تمام تیم راضی هستم.