باشگاه الهلال بعد از قهرمانی در عربستان و پایان دادن به طلسم شش ساله ناکامی در این کشور در لیگ قهرمانان آسیا هم به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله حذفی شد تا در این مرحله به مصاف استقلال خوزستان از ایران برود. جدالی که برای سران این باشگاه از اهمیت خاصی برخوردار است چون آنها امیدوار هستند با تیم فعلی بتوانند به ناکامی های خود در راه قهرمانی دوباره در آسیا پایان دهند.


رسانه های عربستانی امروز در گزارشی پیرامون آخرین برنامه های الهلال برای فصل آتی از احتمال اضافه شدن یک ستاره خارجی دیگر به جمع شاگردان رامون دیاز و تمدید قرارداد عمرخریبین خبر دادند و نوشتند مرد آرژانتینی بنا دارد در فصل آتی با تغییر سیستم از 1-3-2-4 به 3-3-4 با ترکیبی تهاجمی تر به مصاف رقبا برود و هدف از این کار نیز رسیدن به جاه طلبی های سران باشگاه در رقابت های آسیایی است.


به نوشته این رسانه ها باشگاه الهلال که در حال حاضر از نیکلاس ملیسی، کارلوس ادواردو، لئو بوناتینی و عمرخریبین بهره می برد در حال مذاکره با یک مهره تهاجمی سرشناس دیگر است تا به عنوان صید بزرگ تابستانی معرفی و به جمع بازیکنان اضافه کند. خریدی گران قیمت که دست دیاز را برای بهره بردن از ترکیب تهاجمی 3-3-4 باز می گذارد.