تیم پرسپولیس که در گروه D لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد در آخرین دیدارش در مرحله گروهی این رقابت‌ها از ساعت 19:55 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف الوحده امارات رفت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و مهدی طارمی.

ترکیب الوحده امارات: راشد علی، محمد صلاح، سالم سلطان، محمد عبدالباسط، حمدان الکمالی، خورخ والدیویا (خلیل ابراهیم - 333)، اسماعیل مطر، سباستین تاگلیابو، بالاز ژودزساک، ریم چانگ وو و احمد الاکبری.

همزمان با این دیدار الهلال عربستان و الریان قطر به مصاف هم رفته‌اند که نتیجه این دیدار تأثیر زیادی در صعود یا عدم صعود پرسپولیس دارد. نیمه نخست دیدار الریان - الهلال با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان به اتمام رسید.

دقیقه 2: ضدحمله سریع و خطرناک بازیکنان الوحده در نهایت به اسماعیل مطر ختم شد که ضربه او از کنار  دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 10: حمله و کار تیمی پرسپولیسی‌ها با پاس نهایی سروش رفیعی برای وحید امیری همراه شد که شوت این  بازیکن راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 15: پاس رو به عقب وحید امیری به فرشاد احمدزاده و شوت این بازیکن یک کرنر را برای پرسپولیس رقم زد.

دقیقه 16: کرنر ارسالی روی دروازه الوحده با ضربه سر مهدی طارمی همراه بود که دروازه‌بان الوحده توپ را روی  خط مهار کرد.

دقیقه 17: سروش رفیعی از اشتباه دروازه‌بان الوحده استفاده کرد و پس از تک به تک شدن با او دروازه این تیم را  گشود.

دقیقه 19: والدیویا از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 20: حمله پرسپولیسی‌ها و پاس وحید امیری به مهدی طارمی، با ضربه این بازیکن همراه شد که گل دوم پرسپولیس را به دنبال داشت.

دقیقه 33: احمد الاکبری با شوتی از راه دور دروازه پرسپولیس را باز کرد که بیرانوند هم تماشاگر دروازه‌اش بود.

دقیقه 38: پاس در عمق صادق محرمی به مهدی طارمی، این بازیکن را با دروازه‌بان الوحده تک به تک کرد که  ضربه مهاجم پرسپولیس راهی به دروازه نداشت.