به گزارش پارس ، کامبیز بابایی در گفت وگو با فارس، در خصوص آخرین تمهیدات برای سفر ملی پوشان به دوحه و سئول برای دیدار با قطر و کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ عنوان کرد: ما یک طراحی جدید در نظر گرفتیم و با یک شرکت مذاکره کردیم تا تصویری از ملی پوشان روی بدنه هواپیمای اختصاصی آنها حک شود. این طرح آماده شده و در صورت توافق نهایی این تصویر روی هواپیمای اختصاصی ملی پوشان حک خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز ما برای برگزاری جلسه مشترکی با نکونام، کفاشیان و کی روش درخواست دادیم و قرار است تا پس از برگزاری این جلسه از بنری که روی هواپیما قرار است حک شود، رونمایی شود.

بابایی تصریح کرد: در سفر تیم ملی به دوحه و سئول کاپیتان شهبازی که یکی از افتخارات ایران به حساب می آید و توانست هواپیمای بدون چرخ را در باند فرودگاه بنشاند برای روحیه دادن به ملی پوشان آنها را همراهی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان یادآور شد: قصد داریم در ۳ مسابقه حساس تیم ملی به عنوان یک ایرانی در کنار ملی پوشان باشیم و با اتحاد و همدلی شرایط را برای موفقیت آنها هموار سازیم تا انشالله تیم ملی کشورمان راهی جام جهانی ۲۰۱۴ شود. به همین دلیل ما تمهیدات جدیدی در نظر داریم که در جلسه با علی کفاشیان و کی روش عنوان خواهیم کرد.