سرمربی پرسپولیس که از بازی امید جهانبخش، بازیکن کنونی تیم صبا خوشش آمده، خواهان حضور او در پرسپولیس شده است.ظاهرا استقلال هم جهانبخش  را می خواهد اما حالا او از پرسپولیس هم پیشنهاد دارد. مسئولان باشگاه پرسپولیس، تماسهایی برای آغاز مذاکره با جهانبخش گرفته اند و به احتمال زیاد اوایل هفته آینده، مذاکراتی بین جهانبخش و پرسپولیسی ها صورت می پذیرد.

گادوین منشا مهاجم نیجریه ای پیکان هم از هر دو تیم پیشنهاد دارد. افتخاری پس از آنکه خبر مذاکره پرسپولیس با منشا منتشر شده اعلام کرد به منصوریان پیشنهاد حضور منشا در استقلال را داده است. ظاهرا قبلا افتخاری با منشا تماس گرفته و منشا هم تمایل داشته در استقلال بازی کند.

با این وجود استقلالی ها هنوز به صورت رسمی با منشا مذاکره نکرده اند و منصوریان هم هنوز به صورت رسمی اعلام تمایل برای حضور منشا در استقلال نکرده اند. ظاهرا استقلالی ها که خبر توافق پرسپولیس با منشا را شنیده اند، هنوز سراغ او نرفته اند.

شایان مصلح  دفاع چپ تیم سپیدرود رشت که امسال در این تیم عملکرد خوبی در رقابتهای لیگ یک داشته و از قد بلند و فیزیک خوبی برخوردار است مورد توجه منصوریان قرار گرفته است. مصلح در نیم فصل مورد توجه برانکو قرار گرفته بود اما شرط باشگاه سپیدرود برای پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان، باعث شد تا باشگاه پرسپولیس قید مصلح را بزنند.

مصلح بازیکن آزاد است و منصوریان خواهان جذب او شده است. سپیدرودی ها معتقدند که مصلح دو سال با سپیدرود قرار داد داد اما خود مصلح که گفته می شود طبع شعر هم دارد، اعتقاد دارد که بازیکن آزاد است.

سال گذشته هم پرسپولیس و استقلال گزینه های مشترک داشتند. از کنعانی زادگان گرفته تا وحید امیری، کاوه رضایی،  فرشید باقری و علیرضا بیرانوند و چند بازیکن دیگر گزینه های مشترک سرخابی ها برای مذاکره بودند.