به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، مهدی رحمتی در مورد آمار خوبش در مسابقات امسال گفت: در ۴۳ مسابقه که به میدان رفتم ۲۱ گل خوردم و در ۲۷ مسابقه گلی دریافت نکردم. البته وقتی یک تیم گلی را دریافت نمی کند هافبک ها، مدافعان و همه اعضای تیم در این اتفاق سهیم هستند.

وی در مورد قهرمانی تیم استقلال عنوان کرد: قهرمانی را به هواداران و کلیه اعضای باشگاه تبریک می گویم ما با انجام یک کار گروهی به این عنوان دست یافتیم. از قلعه نویی، بابازاده، مولایی، مهریزی، تدارکات تیم، ماساژورها که خیلی آنها را اذیت کردم تشکر می کنم. من همیشه یک جای بدنم مصدوم است و در این بین ماساژورهای تیم و کادر پزشکی خیلی اذیت می شوند. همچنین از علی انصاری تشکر ویژه ای می کنم. قبل از بازی با الهلال خیلی وقت بود پولی نگرفته بودیم که ایشان بعد از عید برخی از مشکلات ما را حل کرد.

رحمتی در مورد شرایط استقلال در فصل جاری عنوان کرد: اول فصل مشکلات زیادی داشتیم و در برخی مقاطع به دلیل مصدومیت بازیکنان با ۱۱ -۱۲ بازیکن در مسابقات حاضر می شدیم و سه دروازه بان روی نیمکت می نشستند. امتیازاتی که در آن مقطع جمع کردیم خیلی به ما کمک کرد و پس از آن در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی به تیم مان اضافه شدند که توانستیم نتیجه بگیریم.

وی افزود: در لیگ قهرمانان آسیا در سخت ترین گروه قرار داشتیم در ورزشگاه آزادی الهلال تنها یک توپ آورد و به دروازه ما رفت و در عربستان نیز تیم را شکست دادیم. انشاءالله الشباب امارات را نیز در دو دیدار رفت و برگشت شکست خواهیم داد. امیدوارم زحمات تیم مان در سال بعد از بین نرود. یک زمان وقتی در سپاهان بودیم با تلاشی که انجام دادیم تیم را به ۸ تیم برتر آسیا رساندیم اما با مدیریت جدیدی که آمد کل بازیکنان اصلی از تیم رفتند و با یک اشتباه بچه گانه قهرمانی سپاهان از دست رفت.

رحمتی با تاکید بر اینکه باید از استقلال حمایت بیشتری صورت بگیرد، افزود: باید حمایت بیشتری شویم. نمی دانم امسال استقلال زیر نظر چه سازمانی قرار دارد. فتح الله زاده با هیئت مدیره تنها به دنبال حل مشکلات تیم بودند و در پایان نیم فصل اول باور کنید برخی از بازیکنانمان تنها ۱۰ درصد هم دریافت نکرده بودند.

دروازه بان استقلال در مورد خداحافظی اش از تیم ملی و مصاحبه ای که چندی پیش انجام داده و پل های پشت سرش را خراب کرد، عنوان کرد: آن مصاحبه را در شرایط خوبی انجام ندادم و با توجه به اینکه در شب عید بودیم و مشکلات زیادی وجود داشت در مورد خیلی از چیزها صحبت کردیم و فقط بحثم تیم ملی نبود. مربی که در منچستر، رئال مادری و پرتغال حضور داشته است مطمئنا فرد باتوانی است به عنوان شاگرد خیلی چیزها از کی روش یاد گرفته و او جزء یکی از بهترین مربیانی است که به ایران آمده است. همه هم و غم مردم رفتن به جام جهانی است اگر این اتفاق نیفتد همه لطمه می خوریم.

رحمتی در مورد رابطه اش با کی روش در گذشته اظهار داشت: رابطه من با کی روش خوب نبود بلکه بسیار صمیمی بود. قبل از دیدار با کره در جلسه فنی کی روش اعلام کرد از لحاظ دروازه هیچ مشکلی ندارم و بگذارید آنها هر چقدر می خواهند شوت بزنند. چرا که من بهترین گلر آسیا را در اختیار دارم. اما بعدا صحبت هایی شد و اتفاقاتی که افتاد که باعث این مسائل شد. من می خواستم با اعلام یک خداحافظی از وجود برخی مسائل مطمئن شوم و بعد از اینکه خداحافظی کردم فورا با این مسئله موافقت کردند. در حالی که رابطه مربی و بازیکن رابطه پدر و پسری است و وقتی پسر می گوید من خانه نمی آیم پدر نباید به او بگوید در خانه حضور پیدا نکن.

وی افزود: من خداحافظی ام را برای این در رسانه مطرح کردم که کی روش در ایران حضور نداشت البته خیلی ها اعلام کردند که به تیم ملی نمی آیند اما با آنها این برخوردی که با من شد صورت نگرفت. خود دانیل داوری در مقطعی اعلام کرد به دلیل انجام بازی در تیم خودش نمی تواند در اردوی تیم ملی حاضر شود.

رحمتی در مورد اینکه به نوعی خود او برای تیم ملی ناز کرده است، گفت: در برنامه زنده نود مدیون کل مردم ایران هستم اگر نازی کرده باشم.

دروازه بان استقلال در مورد اختلافش با جواد نکونام و اینکه این موضوع آیا باعث شد از تیم ملی کنار بماند، عنوان کرد: جواد نکونام هیچ نقشی نداشت. با جواد دوست صمیمی بودم و ۱۲ سال است که رفاقت دارم. ۲-۳ ماه بود دیگر کاری به کار هم نداشتیم اما در زمین صحبت می کردیم و مثل برادر بودیم. در ترکیه کاپیتان استقلال معلوم شد با پژمان صحبت کردم و قرار شد بازوبند را من ببندم. زمانی که اعلام کردند جواد نکونام به استقلال می آید با توجه به اینکه او کاپیتان تیم ملی بود و از مسابقه دوم به ما اضافه شد به جواد گفتم بازوبند را ببندد. همه فکر می کردند چون جو خوبی در آن زمان نبود و خیلی ها فکر می کردند نکونام به جای فرهاد به استقلال آمده است او گفت بازوبند را نمی بندد در کل باز هم به او می گفتم بازوبند برای شما و خیلی هفته ها در مورد این مسئله با او صحبت می کردم. تا اینکه مسابقه مقابل گهر دورود فرا رسید اعلام کردم می خواهم بازوبند را بدهم جواد نکونام ببندد که امیر قلعه نویی گفت در مورد یک تکه پارچه حرف نزنیم و رحمتی خودش بازوبند را می بندد. یک یا دو نفر این موضوع را نمی دانند چگونه امتحان دادند که باعث شد جو تیم برهم بخورد اما اکنون مشکلی نیست.

رحمتی در مورد مصاحبه اعتراض آمیزش در سال گذشته بعد از بازی مقابل تراکتورسازی و اینکه آیا نسبت به قلعه نویی اعتراض داشته، عنوان کرد: نسبت به قلعه نویی اعتراضی نکردم و به خود او نیز موضوع را گفتم. علی امیری می تواند شهادت بدهد. من منظورم در آن صحبت ها قلعه نویی نبوده است.

وی در مورد اینکه چرا اعلام کرده کی روش باید دستیار مربی ایرانی شود، خاطرنشان کرد: نمی گویم چنین صحبتی را نکردم اما حرف هایم را از روی عصبانیت زدم. وقتی یک نفر مربی رئال مادرید و منچستر بوده مگر می توان گفت او مربی بدی است؟

رحمتی در مورد اینکه آیا دوست دارد به تیم ملی بازگردد، خاطرنشان کرد: تیم ملی را همه دوست دارند و آن متعلق به مهدی رحمتی و کی روش نیست بلکه برای مردم است.

دروازه بان استقلال در مورد اینکه آیا از کی روش عذرخواهی می کند، عنوان کرد: کاری انجام ندادم که بخواهم معذرت خواهی کنم. من از مردم عذرخواهی می کنم به خاطر اینکه چیزی نگفتم که بخواهم از کسی دیگر معذرت خواهی کنم. من آن صحبت ها را در عصبانیت بیان کرده بودیم و در همین جا می گویم کی روش بهترین مربی است که به ایران آمده است. تیم ملی نه برای من است و نه برای کی روش و نباید به خاطر اختلاف نظر کوچک تیم ملی را دچار مشکل کنیم.

رحمتی در مورد مصدومیت زیادی که با آن مواجه شده است، عنوان کرد: همیشه دوست دارم بهترین بازی را انجام دهم. دوران فوتبالی بسیار زود تمام می شود. انگار همین دیروز بود که مهدوی کیا هنگام خداحافظی فرشاد پیوس در زمین قرار گرفت. به همین خاطر ارزش ندارد خودت را به مصدومیت بزنی در خیلی از بازی ها با وجود درد فراوان در میدان حاضر شدم و این موضوع را مربیانی که با آنها کار کرده ام تائید می کنند.

رحمتی در مورد پنالتی که مقابل سپاهان از دست داد، عنوان کرد: وقتی پنالتی را خراب کردم و ضربه بعدی را گرفتم آن اتفاق به اندازه یک قهرمانی برایم ارزش داشت و همینکه باخت تیم روی سر من ریخته نشد، خیلی خوشحال شدم.