به گزارش پارس به نقل از ایسنا، از هفته سی و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم فولاد و استقلال در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار استقلال با تک گل جواد نکونام از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱۹ موفق به شکست فولاد شد. در دقیقه ۳۰ این دیدار مهدی نوری برای فولاد یک ضربه پنالتی را از دست داد.

استقلال با این پیروزی ۶۷ امتیازی شد و یک هفته پیش از پایان رقابت های لیگ برتر قهرمانی خود را جشن گرفت. این سومین قهرمانی استقلال در رقابت های لیگ برتر است. در نیمه اول این دیدار بازی نسبتا برابری از سوی دو تیم ارائه شد اما در نیمه دوم تیم فولاد نبض بازی را در دست گرفت و فرصت های خوبی را از دست داد. در یکی از این موقعیت ها ایوب کلانتری با جاگذاشتن پژمان منتظری و علی حمودی پا به محوطه جریمه استقلال گذاشت و در موقعیتی مناسب به سمت دروازه استقلال شوت زنی کرد که ضربه او را مهدی رحمتی با واکنشی زیبا راهی کرنر کرد.

همچنین در دقیقه ۵۹ بختیار رحمانی در موقعیت تک به تک با مهدی رحمتی با یک ضربه قوسی خواست دروازه استقلال را باز کند که ضربه این بازیکن به شکلی خطرناک از بالای دروازه استقلال راهی اوت شد.