امید جهانبخش در مورد بازی با تراکتورسازی گفت: باتوجه به اینکه سیاه جامگان به پیروزی رسیده بود، فقط برای کسب سه امتیاز به زمین رفتیم و خوشبختانه با بازی هجومی و بهتر از تراکتورسازی و همچنین تدابیر آقای مرفاوی، تلاش همه بازیکنان و به ویژه حضور تماشاگران موفق شدیم به برد مهمی برسیم.

او درباره دو گل و یک پنالتی که برابر تراکتورسازی گرفت، عنوان کرد: از بازی با پیکان که گلزنی کردم در ترکیب صبا بودم ولی انگیزه زیادی مقابل تراکتورسازی داشتم که خدا را شکر آقای مرفاوی چنین تصمیمی گرفت و من هم با تلاش و روحیه دادن همه بزرگترهای تیم و به ویژه آقا رضا عنایتی توانستم دو گل بزنم و پنالتی بگیرم.

پدیده صبا برابر تراکتورسازی ادامه داد: واقعا بیشتر از هر چیز دیروز همه تیم به دنبال برد بودیم و البته می‌خواستم گلزنی هم کنم اما فکر نمی‌کردم به این زیبایی شود و مقابل تیم خوب تراکتورسازی اینطور کار کنم؛ لطف خدا شامل حال من شد که در پیروزی تیمم نقش داشته باشم و از تماشاگرانی که دیروز به ورزشگاه آمدند و به بنده هم لطف داشتند تشکر می‌کنم.

جهانبخش درمورد اینکه پیشنهادی از تیمی دریافت کرده است، گفت: از ته دل می‌گویم اصلا نمی‌خواهم وارد این مباحث شوم تا فصل تمام شود چون الان من و تمام بازیکنان صبا تنها به موفقیت تیم فکر می‌کنیم؛ قرارداد من با صبا امسال تمام می‌شود ولی به هیچ چیز جز نتیجه‌گیری تیم فکر نمی‌کنم.

وی درمورد بازی با استقلال تهران عنوان کرد: امسال دو بار با استقلال بازی کردیم که در جام حذفی پنالتی موجب باخت ما شد و در لیگ هم اگر دو اخراجی نمی‌دادیم مطمئنا قضیه فرق می‌کرد؛ صبا همیشه برابر تیم‌های بزرگ بهتر بازی کرده و با پتانسیل صبا توانایی پیروزی برابر استقلال را داریم.