، در حالی که خودداری مسعود اوزیل از تمدید قراردادش با آرسنال سبب شده شایعاتی درباره احتمال جدایی او از توپچی‌ها در پایان فصل شکل بگیرد، اکنون یک نشریه انگلیسی مدعی شده که این بازیکن آلمانی در فهرست خریدهای تابستانی منچستریونایتد قرار گرفته است.

نشریه منچسترایوینینگ نیوز نوشته که شیاطین سرخ قصد دارند در اقدامی غیرمنتظره برای خرید هافبک بازیساز آلمانی که از اوضاعش در آرسنال راضی به نظر نمی‌رسد، دست به کار شوند که البته او تنها یکی از دو بازیکنی است که مورینیو قصد دارد از رقبای مستقیم تیمش در کورس قهرمانی فصل آینده لیگ برتر به خدمت بگیرد.

اوزیل یک سال دیگر با آرسنال قرارداد دارد و اگر امتناع او از تمدید این قرارداد ادامه داشته باشد، آرسنالی‌ها مجبور خواهند شد او را تابستان بفروشند چون در غیر این صورت او را در پایان فصل آینده به‌عنوان بازیکن آزاد از دست خواهند داد. انتشار این خبر در حالی است که اوزیل درکتاب شرح حالش از تیرگی شدید روابطش با مورینیو در زمان بازی زیر نظر او در رئال مادرید (2010 تا 2013) پرده برداشته است. بازیکن دیگری که منچستر ایوینینگ نیوز ادعا کرده من‌یو‌نایتد درصدد خرید اوست، الکسیس سانچس است که وضعیت این مهاجم شیلیایی هم در آرسنال دقیقاً شبیه اوضاع اوزیل است. تا پیش از این آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکومادرید به‌عنوان هدف اول مورینیو شناخته می‌شد اما ظاهراً اظهارات اخیر او درباره تمایلش برای ماندن در مادرید، یونایتد را به فکر خرید یک گزینه دیگر انداخته است.